Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 La oss alle går ut på byen og gjøre dette og post hva som skjer deretter. Ikke gjør dette med små jenter eller gamle damer.
Rikky Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Håper dere får ett slag i ansiktet. Sannsynligheten er absolutt tilstede
kaiern Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 La oss alle går ut på byen og gjøre dette og post hva som skjer deretter. Ikke gjør dette med små jenter eller gamle damer. *mumler noe om at squy er dust*
Thlom Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Håper dere får ett slag i ansiktet. Sannsynligheten er absolutt tilstede Jepp, og det er fullt fortjent!
dimiles Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 La oss alle går ut på byen og gjøre dette og post hva som skjer deretter. Ikke gjør dette med små jenter eller gamle damer. Er du virkelig så desperat? Dette er lavmål squy *støtte olsen*
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 (endret) Squy: jeg e ikke sikker på om du har skjønt det folk har sagt om disse trådene hittil, men jeg VET du er CS-typen, så da får jeg snakke ditt språk... Read my lips: LAME!!! Endret 6. desember 2003 av HalTan
Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Skrevet 6. desember 2003 bare fordi ikke tør trenger du vel ikke å kalle dette for lame. og nei jeg er ikke CS type.
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 bare fordi ikke tør trenger du vel ikke å kalle dette for lame. og nei jeg er ikke CS type. Det å klemme tilfeldige damer på gata på rumpa er ikke noe mer eller mindre en LAME, har ikke sagt at DU er det though...
dimiles Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Er det noe spesielt å tørre? Det går på respekt for det motsatte kjønn du.
fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Pingler Ville dog selv ikke gjort det, men det blir for teit og skjelle ut fyren fordi han kom med forslaget? (Snakker ikke til deg Olsen, du holdt deg til indirekte straff via sinte damer )
TLZ Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Man skal respektere damene! og viss du får et slag i trynet så er det fortjent ja alså, IKKE GJØR DET!
JuZt3r Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Jeg støtter det jeg.. men selv tør jeg ikke. gjør det du squy og post hva som skjer
Thlom Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Er lov å tafse litt da Ville du likt det om du ble tafset på av tilfeldige jenter i tide og utide? Jeg tror ikke det.
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Er lov å tafse litt da Ville du likt det om du ble tafset på av tilfeldige jenter i tide og utide? Jeg tror ikke det. Kommer helt an på dama det.
tjalla Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Man sier da ikke nei-takk til å bli tafsa på så lenge dama ikke er 50 ;P
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Sånn gjorde eg når eg var fjortiss. Ville ikke ha gjort det men en ukjent jente nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå