Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Påvirkes av alkohol og sovemedisiner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På sovemedisin skriver jeg bare enda mer merkelige ting enn vanlig og/eller svarer på noe helt annet enn jeg har lest. Det har blitt litt latter på min bekostning IRL pga. det :p Det sanne kommer hvertfall ikke frem i vrøvelet mitt i fylla, på sovemedisin eller kombinert.

Lenke til kommentar

På sovemedisin skriver jeg bare enda mer merkelige ting enn vanlig og/eller svarer på noe helt annet enn jeg har lest. Det har blitt litt latter på min bekostning IRL pga. det :p Det sanne kommer hvertfall ikke frem i vrøvelet mitt i fylla, på sovemedisin eller kombinert.

 

Har nå fått oppleve at min kjæreste har skrevet til eksen sin inatt på sove medisiner OG mye alkohol, at han elsker ho og at hun er så uoppnåelig. Var ifølge han noe han ikke kunne skjønne hvordan han kunne gjort for han mente det så absolutt ikke sier han. Men såklart sier de jo det de som gjør slikt, men visste ikke om det var et tilfelle som er typisk av sånn bruk. 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen annen erfaring med sovemedisin annet enn at folk blir så fjerne at de ikke klarer å surre seg til å skrive slike ting. Man blir sløv, ikke direkte dum. Blander jeg med alkohol så er det svart raskere enn jeg klarer å gjøre så idiotiske ting.

 

Det er noen som sier at sannheten kommer ut i fylla....

Lenke til kommentar

 

På sovemedisin skriver jeg bare enda mer merkelige ting enn vanlig og/eller svarer på noe helt annet enn jeg har lest. Det har blitt litt latter på min bekostning IRL pga. det :p Det sanne kommer hvertfall ikke frem i vrøvelet mitt i fylla, på sovemedisin eller kombinert.

 

Har nå fått oppleve at min kjæreste har skrevet til eksen sin inatt på sove medisiner OG mye alkohol, at han elsker ho og at hun er så uoppnåelig. Var ifølge han noe han ikke kunne skjønne hvordan han kunne gjort for han mente det så absolutt ikke sier han. Men såklart sier de jo det de som gjør slikt, men visste ikke om det var et tilfelle som er typisk av sånn bruk. 

 

 

Forklaringen er mulig, men ikke nødvendigvis plausibel. Jeg kjenner et par stykker som er verdens greieste til vanlig. Altså utrolig hyggelige folk jeg setter pris på vennskapet til. Men om de inviterer meg med på fest har jeg for lengst lært å finne på en unnskyldning for å slippe. For når de drikker, så blir det alltid drama. Men de husker ikke en dritt etterpå, og følgelig lærer de aldri leksa heller.

 

De har det som kalles en atypisk reaksjon på alkohol, eller abnorm alkoholreaksjon.

 

For min del blir det litt spørsmål om typen din kom til deg med tekstmeldingene og spurte hva som skjedde i går? Eller om det er du som fant tekstmeldingene, og konfronterte ham med de. Og at han da ganske betimelig ikke husker en dritt og legger skylda på sovemedisin og alkohol...

Lenke til kommentar

For noen gjør det nok det. Det henger sammen med hvordan vi har blitt lært opp av rollemodeller til å håndtere konflikter. Hvis en er mye underkuet, ikke fått riktig opplæring, så kan det blir sånn at en har lettere for å ta opp vanskelige temaer i rus. Dét er litt synd, for i rus har vi vanskeligere for å kontrollére følelser og impulser. Det er mange ting som kan være sannheter, både positive og negative sitausjoner i folks liv, men det er måten man tar det opp på som har noe å si. Og i rus, kan det fort bli oppfattet feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...