Gå til innhold

mist eller zalman?


P3xy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zalman klart ! og Zalman er billligst på 3dfxcool :yes:

 

OcShoot gidder visstnok ikke engang teste Mist og det sier mye om de kjølerne :blush:

Når OcShoot kommer med slik uttalelser så vil jeg virkelig ikke stole på dem.

 

Det virker forøvrig som at det er årsmøte for Zalman fanboys her. Hva med å la noen teste MIST kjølerne før dere sier hva som er best?

Lenke til kommentar
ville ha godt for en swiftech. :w00t:

Fint for deg. Men nå spurte han om to helt andre kjølere.

 

@P3xy. Har den Zalman kjøleren selv. Den kjøler svært godt og bråker minimalt på full guffe. Kjører min P4 2.6C på 3.2GHz. Max load i ASUS Probe og sandra er 38 grader. Så det er en meget bra kjøler. Kan desverre ikke si noe om den Mist kjøleren.

Lenke til kommentar

ville ikke ha stolt så veldig mye på ocshoot's utalelser,testene er bra men de er altfor patriotiske ovenfor 3dfxcool.

 

Ja, og de er svært så fanatiske overfor Zalman. Det er ikke helt bra å ha slike holdninger som de viser i testene sine.

 

Mist lager rolige kjølere, dette går utover kjøleytelsen, så du bør nok gå for zalman.

 

tips: kikk på thermalright ribbene på www.microplex.no

 

*kremt* og Zalman lager ikke stille kjølere?!?

 

Begge produsentene har lagt opp produktet sitt slik at det kan kjøle kraftige CPU'er og fortsatt være ganske så stillegående. En får også valget om å kjøre dem med moderat støymengde og bedre kjøling.

 

@P3xy: Skal du ha noe med èn gang så tror jeg det er best å gå for Zalman siden det er et veltestet produkt som har vist seg å være svært bra. Har du litt tid så vent til MIST-kjøleren er testa, og bestem deg så etter hva resultatene viser. MIST-kjølerne har et noe spennende design som kan gjøre at varmlufta er lettere å bli kvitt i kabinettene med eksos-vifter rett bak CPU'en (slik som Chieftec ol.). Designet gjør også at en sannsynlig vis får litt kaldere luft til kjøleribba, men dette skal jeg ikke garantere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...