Kikert Skrevet 19. juni 2017 Skrevet 19. juni 2017 Regler: 1. Minimum ett bilde per innlegg.2. Det skal være bilde, eller bilder, av stjerten til menn.3. Bilder skal ikke siteres. Må du på død og liv ha med bilde(-t/-er/-ene), vennligst bruk spoiler-tag. 4. Peniser er tillatt til en viss grad. Alt av snabb er ikke støtende! 1
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Skrevet 19. juni 2017 2 innlegg uten mannerumpebilde rapportert. Følg reglene folkens. Skal dere tulle eller si noe så får dere klare å følge reglene samtidig.
johanf Skrevet 20. juni 2017 Skrevet 20. juni 2017 Jeg applauderer tråden. Gutta har sin "peeeneste rumpe"-tråd med masse damerumper, men jeg mener at mannerumper er tillatt der også. Synes derfor det er trist at gutta skal inn her og legge inn "morrobilder" bare for å jævles. 7
Kikert Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Skrevet 20. juni 2017 Skal bort noen dager så jeg håper jeg får se noen bilder som ikke er bare for å tulle og ødelegge tråden når jeg kommer tilbake. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå