Gå til innhold

10.000 muslimer møtte opp for å protestere mot terror


Anbefalte innlegg

pv0AVxi.jpg

 

Neida, bare den vanlige dosen med MSM #FakeNews. :)

 

I følge MSM var det forventet at ca 10.000 ville delta men toppen 300 møtte opp og mange var etniske Tyskere, bare et fåtall muslimer gadd å møte opp! :rofl:

 

Ser ikke ut som terror er noen prioritet for våre nye Europeere.

Endret av geita_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det viktig å demonstrere mot terror? Hjelper det på noen som helst måte?

 

Hvis bare 300 deltok, betyr det at ganske mange "etnisk tyske" heller ikke møtte opp. Så da bryr visst ikke de seg så veldig mye om terror heller.

Endret av bisou
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig å demonstrere mot terror? Hjelper det på noen som helst måte?

 

Hvis bare 300 deltok, betyr det at ganske mange "etnisk tyske" heller ikke møtte opp. Så da bryr visst ikke de seg så veldig mye om terror heller.

 

Ja hvorfor skal man orke å bry seg om terror mot vestlige mennesker. :)

 

Dette skulle være en demonstrasjon for å vise muslimsk solidaritet med det vestlige samfunn, at få tyskere møtte opp har ingenting å si men at få muslimer gadd å møte opp viser hvor lite de egentlig bryr seg. :)

 

Men dette er jo ikke noe nytt for oss som følger med på utviklingen her i vesten og det er alltid fint å kunne vise til slike saker så flere ser hvor ille det står til.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget med demonstrasjoner er hovedsakelig for å få en sak frem i lyset eller å prøve å påvirke de som styrer. Hvis det ikke er noe poeng å demonstrere mot terror så er det ikke noe poeng å demonstrere mot noenting.

 

Se på ting som har blitt oppnådd pga. demonstrasjoner, kvinnerettigheter og svarte folks rettigheter. Uten uenighet så forandres ikke ting og man kan ikke være passiv for å nå frem til folk, hva jeg sitter her og tenker på er det ingen som vet før jeg sier det til noen.

Lenke til kommentar

 

bare et fåtall muslimer gadd å møte opp! :rofl:

.

Er ikke det naturlig når muslimer er i fåtall i Tyskland?

 

De klarte helt fint å samle over 50.000 i samme by når de skulle vise sin støtte til Erdogan. ;)

 

Men når det kommer til å vise avsky for drap på vestlige folk da blir det vanskelig gitt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig å demonstrere mot terror? Hjelper det på noen som helst måte?

 

 

 

Fordi muslimer har en enorm jobb å gjøre mot terror i islams navn. De må gå ut å vise avsky, raseri og fordømmelse, og begynne å jobbe aktivt mot mot ekstremisme i sine moskeer.

 

Men hva skal vi vestlige tro da når de største protestene fra "moderate" muslimer har kommet mot noen tegninger av profeten deres?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvis du vil samle folk skal du heller arrangere fakkeltog mot rasisme. Det lokker politikere på venstresida, og da kommer folk nesten av seg selv.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig å demonstrere mot terror? Hjelper det på noen som helst måte?

 

Fordi muslimer har en enorm jobb å gjøre mot terror i islams navn. De må gå ut å vise avsky, raseri og fordømmelse, og begynne å jobbe aktivt mot mot ekstremisme i sine moskeer.

 

Jeg vil ikke at muslimer skal gå rundt å lyve stumpen av seg. Bedre med ærlige muslimer så vi kan kaste dem ut med god samvittighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Strategisk demonstrering er jo noe som kanskje burde være en ting hvis de støtter terror og hater vesten. Mye enklere å infiltrere og ødelegge vårt samfunn hvis de generellt sett har et godt rykte.

 

Håper folk skjønner at jeg ikke nødvendigvis mener noe negativt om muslimer, men noen må jo komme med litt ekstreme kommentarer for å få litt spenning i debatten :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

En ting som slo meg er at enkelte kan oppfatte "demonstrasjon mot terror" som "demonstrasjon mot islam". Ikke mange, naturligvis, men nok til at ordet sprer seg og ingen tør å stille opp fordi de kan oppfattes som islamfiendlige.

Lenke til kommentar

Fordi muslimer har en enorm jobb å gjøre mot terror i islams navn. De må gå ut å vise avsky, raseri og fordømmelse, og begynne å jobbe aktivt mot mot ekstremisme i sine moskeer.

 

 

Dette!

 

Folk vil innvende at "terror og ekstremisme er jo ikke de moderate muslimers skyld eller ansvar". Men det er ikke poenget. Dersom de faktisk er moderate og ønsker et fredelig samfunn som aksepterer muslimer på linje med andre, så er det åpenbart i deres interesse å vise sin avsky. Ekstremismen er som løvetannen, den gror på upløyd mark. 90% (tilfeldig valgt og sikkert galt, som alle udokumenterte prosentanslag på internett) av alle ekstremister, fremmedkrigere og terrorister i Europa er født og oppvokst her. De er de fredelige og moderate muslimenes sønner, brødre og kamerater, og kunne vært fredelige selv også. Man skulle tro - og håpe - at det var i deres foreldres, søskens og venners interesse å skape et muslimsk miljø der det er både teit og flaut å være ekstremist.

 

Så vil selvsagt noen bli ekstremister allikevel, akkurat som det sosialdemokratiske Norge har fostret både stalinister og nynazister og MC-bander, og noen av disse har blitt voldelige. Det er ikke til å unngå, og det er bare marginalt "samfunnets" skyld når det skjer. Men det er i vår interesse at det ikke skjer. Da må vi kvele slike tendenser i det enkelte miljø og hos det enkelte individ før de bytter barneskoene med boots.

 

Det ansvaret har vi faktisk alle, i våre miljøer, våre familier og ellers når vi møter det, og det gjelder for muslimer også. Så jo, det er deres ansvar!

 

"Bad men need nothing more to compass their ends, than that good men should look on and do nothing." - John Stuart Mill

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå finner ikke jeg kilden til at 10.000 skulle møte opp her, men det får så være.

 

Islam og muslimer ville hatt godt av en åpnere debatt rundt tolkning av deres hellige bok. Hver gang noen antyder at problemet og roten til sharia-opplegget dem kjører i IS-land og Saudi Arabia ligger i deres hellige bok, så blir man stemplet som rasist, en som er full av fremmedfrykt eller at man er ignorant. "Og hva med kristne korsfarere, eller vikingene?" 

 

MSM og andre medier har gang på gang vist at de lærde (i vesten) enten taler med to tunger eller har fundamentalistiske tendenser. For min egen er jeg enig med Karl Marx når det kommer til religion. 

Lenke til kommentar

 

 

bare et fåtall muslimer gadd å møte opp! :rofl:

.

Er ikke det naturlig når muslimer er i fåtall i Tyskland?

De klarte helt fint å samle over 50.000 i samme by når de skulle vise sin støtte til Erdogan. ;)

 

Men når det kommer til å vise avsky for drap på vestlige folk da blir det vanskelig gitt.

"De" som i tyrkere/muslimer/svarte/innvandrere? Den gjengen der?

 

Skal man følge logikken din så mener veldig mange etniske tyskere da at terror er helt greit.

Lenke til kommentar

 

Hvor mange engelskmenn demonstrerte for å vise sin avsky og avstand etter at den engelske terroristen kjørte på folk? Hvor mange syriere og irakere viste sin avsky i demonstrasjon mot islamsk stat i Irak og Syria? Nei, folks innbilning av andres kollektive ansvar holder jeg meg unna. Ingen burde bestemme at du skal identifisere deg med pedofile, og derfor må føle behov for å vise din avsky mot dem ved å gå i tog med andre eldre menn som blir sett på som medlem av pedogjengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...