Gå til innhold

Nå skal Spotify gi deg personlige spillelister med sommer-tema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt dette i en liten ukes tid nå. Det suger eselballer. Halvparten av sangene er laget av et bergensband jeg aldri har hørt om, langt mindre strømmet; Yoguttene. Og det er dertil utrolig dårlig musikk de folkene lager. Ellers er det noen klassikere der inne, som jeg har spilt før. Og "Ikke Slå", barnesangen av Ludvigsen som jeg spilte noen få ganger i høst en gang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hatt dette i en liten ukes tid nå. Det suger eselballer. Halvparten av sangene er laget av et bergensband jeg aldri har hørt om, langt mindre strømmet; Yoguttene. Og det er dertil utrolig dårlig musikk de folkene lager. Ellers er det noen klassikere der inne, som jeg har spilt før. Og "Ikke Slå", barnesangen av Ludvigsen som jeg spilte noen få ganger i høst en gang...

 

Jeg har også flere Bergens band jeg aldri har hørt om på den lista. I tillegg så sirkluerer den bare mellom 6-8 artister (alle norske), med ett og annet random innskudd fra noe helt annet en sjelden gang i blandt. Når jeg har trykket tommel ned på 10 sanger fra Bertine Zetliz, så er det kanskje påtide å skjønne at jeg ikke vil ha henne på listen.

Lenke til kommentar

Hvor lenge har dere vært brukere på Spotify? Og deler dere konto med noen?

 

Jeg bruker ikke kontoen min på fest og vi har familiekonto så jeg slipper å se alt det andre familiemedlemmer hører på. Min sommerspilleliste var veldig treffende for musikk jeg vet jeg har hørt på (om jeg har hørt på samtlige sanger på sommeren aner jeg ikke).

Lenke til kommentar

Hvor lenge har dere vært brukere på Spotify? Og deler dere konto med noen?

 

Jeg bruker ikke kontoen min på fest og vi har familiekonto så jeg slipper å se alt det andre familiemedlemmer hører på. Min sommerspilleliste var veldig treffende for musikk jeg vet jeg har hørt på (om jeg har hørt på samtlige sanger på sommeren aner jeg ikke).

 

Jeg har hatt Spotify siden det kom omtrentlig. Jeg vet søsteren min har tyvlånt kontoen før, men Yoguttene er ikke hennes type musikk - det er egentlig mer i tråd med hva broren min hører på. Men så vidt meg bekjent har han aldri brukt kontoen min. Han har siden egen, og jeg bruker min halve dagen.:)

Lenke til kommentar

Enig med de 2 andre her.. Algoritmen til Spotify bør ikke kløs på av summerinterns... Den var 10 ganger bedre før!

 

Discover Weekly er så full av russemusikk at den er ubrukelig. Daily mix er de samme sangene i forskjellig rekkefølge hver dag osv.. det er blitt skikkelig rævva..

 

Enig med deg om Daily Mix, de 3 listene er mange av de samme sangene.

Men når det kommer til Discover Weekly er det nesten bare sanger som passer meg perfekt som kommer opp siden den ble laget. Denne listen er basert på sanger du har hørt på tidligere og dine venner samt så trur jeg også den bruker venner venners interesse. Så kanskje ta et oppgjør med musikk smaken som dine venner sitter med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...