Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

V70 med lydpakke/ iso


Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvordan jeg skal få kobla om til iso på min v70 siden jeg kun finner iso adapter til modeller uten lyd pakken. Må da være noen iso koblinger som passer på den? eller må jeg virkelig fram med lodde apparat og kaffen?

 

Blien har (dolby surround pro logic) og en stor "plugg" og en liten med 2 tapper.

 

(Bilde kun for å vise, så ignorer teksten på bildet)

[ attachment=594604:PICTURE-1.jpg]

post-421572-0-80305400-1497040416_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt den ison som har 2 plugger da spilleren kun har en (den grønne ser ut til å passe, men får jo ikke brukt den grå)? Hvorfor skal den være så komplisert på min:/ Endret av Zentrixx
Lenke til kommentar

Eller gikk opp et lys nå. Siden jeg har "lyd pakke" så bruker den runde isteden for den grå. :) men stusser fremdeles litt på hvor di 4 rca kablene skal. 

Lenke til kommentar

Skal ha mere bass i bilen. Tviler at den orginalen forsterkeren drar 1000w rms

Hva i alle dager skal du med 1000W rms? Russebil? :p Kommer til å spille på deg hørselskade ganske raskt.

 

Har 350W rms 12" baki min bil og den rister nok av baklyktene om jeg gir på maks.

 

 

Men om du har rca kabler som går til forsterkeren som er det, kan du ikke bare legge opp nye å koble i den nye hovedenheten? Omså med rca y-splitter for å få lyd i alt

Lenke til kommentar

 

Skal ha mere bass i bilen. Tviler at den orginalen forsterkeren drar 1000w rms

Hva i alle dager skal du med 1000W rms? Russebil? :p Kommer til å spille på deg hørselskade ganske raskt.

 

Har 350W rms 12" baki min bil og den rister nok av baklyktene om jeg gir på maks.

 

 

Men om du har rca kabler som går til forsterkeren som er det, kan du ikke bare legge opp nye å koble i den nye hovedenheten? Omså med rca y-splitter for å få lyd i alt

Om jeg vil ha tinnitus er vel min sak, må ikke spille full guffe heller;) er glad i mye bass og skal ha det jeg hadde i gammle bilen inn i den nye..

 

Kabelen til høyttalerne blir splitta til 4rca kabler(2par)(med adapter) og gammle spilleren har kun 4rca utganger.

Lenke til kommentar

Den nye spilleren din har vel muligens flere rca utganger også?

 

Hvis du ikke har kjøpt ny ennå så anbefaler jeg sånn boks du plugger inn bak i spilleren med bt/usb/aux. Koster ca 400 på ebay med frakt. Det er bra lyd i de spillerne originalt !

Har anlegget mitt i gammle bilen, så har jo egt alt jeg trenger:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...