Gå til innhold

Elektronisk dørløs med loggfunksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen av disse?    Typisk Yale Doorman,  bare med loggfunksjon i tillegg,  slik at man enten varsles på melding, eller kan hente ut loggdata?

 

Tja, delvis iallefall. Jeg har en idlock og det logges i homeseer som jeg bruker som kontroller. Men kan ikke skille på forskjellige RFID brikker osv. Jeg løser dette ved at all kodebruk gir varsel mens RFID ikke gjør det(har kun registrert min RFID). Mulig andre er bedre på området:)

Lenke til kommentar

Slik jeg tolker deg da så må du ha et sekundærsystem som logger for deg,   så det er ikke selve låsen som logger?

 

Det er i så fall ikke en option :)  Jeg må ha en lås som logger helt på egenhånd,  hvis ikke så blir det adgangskontroll med kortleser, elektronisk lås, sentral osv i stedet.

Lenke til kommentar

Slik jeg tolker deg da så må du ha et sekundærsystem som logger for deg,   så det er ikke selve låsen som logger?

 

Det er i så fall ikke en option :)  Jeg må ha en lås som logger helt på egenhånd,  hvis ikke så blir det adgangskontroll med kortleser, elektronisk lås, sentral osv i stedet.

Ja det stemmer:)

Lenke til kommentar

Jeg trodde Yale Doorman logget. Ifølge hjemmesiden deres står det: 

 

Styr låsen din med en app - vær med på en digital revolusjon med den første fjernstyrte boliglåsen i Europa!

(...)
Hendelseslogg: få oppdateringer på hvem som låser opp hjemme og når.

Man må visst ha en SmartLock Box fra Verisure (og bruke deres app), men man trenger tydeligvis ikke å ha noe abonnement på alarm eller lignende.

Lenke til kommentar

Jeg trodde Yale Doorman logget. Ifølge hjemmesiden deres står det: 

 

Styr låsen din med en app - vær med på en digital revolusjon med den første fjernstyrte boliglåsen i Europa!

(...)

Hendelseslogg: få oppdateringer på hvem som låser opp hjemme og når.

Man må visst ha en SmartLock Box fra Verisure (og bruke deres app), men man trenger tydeligvis ikke å ha noe abonnement på alarm eller lignende.

 

Det blir jo det "samme" bare en er låst til verisure.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...