Gå til innhold

Holde seg skinna på toppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høvel. Barberte med phillips skjeggtrimmer før(den med vakuum), men fant ut at det tok lenger tid og faktisk var mer stress. Nå benyttes maskinen på å holde skjegget i perfekt lengde, mens hodet tas med den nye gillettehøvelen med vibrasjon.

Er litt stress å barbere de første gangene men du får fort taket på det og klarer å føle deg frem til hvor det er igjen flekker samt ikke kutte deg.

 

Jeg barberer meg forresten foran speilet, er som regel lite søl av dette og det meste kommer når du skyller høvelen :)

Good luck!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Bruker "Gillette Mach 3 Turbo" høvel. Barberer med skum, foran speilet. Har et håndspeil også, og det holder jeg opp når jeg snur bakhodet mot det store speilet på badeskapet, så ser jeg hvor jeg barberer bak også. Må gå over litt mot hårenes retning etterpå for å få det helt glatt. Anbefaler gillette mach 3 turbo da den har færre blader (3 stk.) så jeg kommer til over alt. Med de hersens femblads høvlene så kommer jeg ikke helt inni alle kriker og kroker rundt ørene, og under nesen når jeg tar skjegget. Den mach 3 turbo høvelen har også bevegelig ledd på bladene så bladene følger hodeformen. Men jeg må bruke en hårklippemaskin for å komme inn i en brett i bakhodet hvor det er hår, for at det ikke skal bli igjen en stripe med hår bakpå. Skulle ønske jeg mistet alt snart så jeg slipper å barbere hver dag men tar vel en ti år til minst. :p

Lenke til kommentar

Bruker "Gillette Mach 3 Turbo" høvel. Barberer med skum, foran speilet. Har et håndspeil også, og det holder jeg opp når jeg snur bakhodet mot det store speilet på badeskapet, så ser jeg hvor jeg barberer bak også. Må gå over litt mot hårenes retning etterpå for å få det helt glatt. Anbefaler gillette mach 3 turbo da den har færre blader (3 stk.) så jeg kommer til over alt. Med de hersens femblads høvlene så kommer jeg ikke helt inni alle kriker og kroker rundt ørene, og under nesen når jeg tar skjegget. Den mach 3 turbo høvelen har også bevegelig ledd på bladene så bladene følger hodeformen. Men jeg må bruke en hårklippemaskin for å komme inn i en brett i bakhodet hvor det er hår, for at det ikke skal bli igjen en stripe med hår bakpå. Skulle ønske jeg mistet alt snart så jeg slipper å barbere hver dag men tar vel en ti år til minst. :p

Det er her det nye "presisjonsbladet" bak på de nye gillettene kommer til sin rett ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Bruker "Gillette Mach 3 Turbo" høvel. Barberer med skum, foran speilet. Har et håndspeil også, og det holder jeg opp når jeg snur bakhodet mot det store speilet på badeskapet, så ser jeg hvor jeg barberer bak også. Må gå over litt mot hårenes retning etterpå for å få det helt glatt. Anbefaler gillette mach 3 turbo da den har færre blader (3 stk.) så jeg kommer til over alt. Med de hersens femblads høvlene så kommer jeg ikke helt inni alle kriker og kroker rundt ørene, og under nesen når jeg tar skjegget. Den mach 3 turbo høvelen har også bevegelig ledd på bladene så bladene følger hodeformen. Men jeg må bruke en hårklippemaskin for å komme inn i en brett i bakhodet hvor det er hår, for at det ikke skal bli igjen en stripe med hår bakpå. Skulle ønske jeg mistet alt snart så jeg slipper å barbere hver dag men tar vel en ti år til minst. :p

Det er her det nye "presisjonsbladet" bak på de nye gillettene kommer til sin rett ;)

 

Hmmm, interessant... kanskje jeg skal prøve det... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...