Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex leketøy til typen!


Anbefalte innlegg

Heisann :D

Jeg og min samboer er ett ungt par som har det veldig fint sammen. Jeg synes sexen har blitt litt "kjedelig" eller mer som en vane liksom. Det er absolutt ikke ett stort problem for meg, men jeg vil prøve å gjøre noe mer ut av det før han kanskje merker noe hehe...

 

Jeg fant frem en side med masse sexleketøy og kjøpte en buttplug til han. Han var veeeldig skeptisk først, men jeg fortalte at det er jo der prostata hos dere gutter stimuleres så hadde vel vært greit å prøve. Den falt i smak, (tror jeg) selvom han syntes det var veldig rart også.

 

MEN så spørsmålet mitt er da - er det noen fler leketøy man kan bruke så han får noe ut av? Vil helst fokusere på han mest og jeg har ikke så mye erfaringer med sånne ting så hadde kanskje satt pris på noen tips fra noen av dere :)

 

Anonymous poster hash: 056ff...261

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En tenga Fleshlight (sleeve) er favoritten min. Den billigste er mer enn god nok. De dyre, overkompliserte er akkurat det samme og føles ikke bedre i det hele tatt.

 

Bruk den på ham samtidig som du tunger mellomkjøttet og ballene hans eller fyrer løs med en rimjob så skal du se en kar som klarer å komme mange ganger på rad.

Lenke til kommentar

Heisann :D

Jeg og min samboer er ett ungt par som har det veldig fint sammen. Jeg synes sexen har blitt litt "kjedelig" eller mer som en vane liksom. Det er absolutt ikke ett stort problem for meg, men jeg vil prøve å gjøre noe mer ut av det før han kanskje merker noe hehe...

 

Jeg fant frem en side med masse sexleketøy og kjøpte en buttplug til han. Han var veeeldig skeptisk først, men jeg fortalte at det er jo der prostata hos dere gutter stimuleres så hadde vel vært greit å prøve. Den falt i smak, (tror jeg) selvom han syntes det var veldig rart også.

 

MEN så spørsmålet mitt er da - er det noen fler leketøy man kan bruke så han får noe ut av? Vil helst fokusere på han mest og jeg har ikke så mye erfaringer med sånne ting så hadde kanskje satt pris på noen tips fra noen av dere :)

 

Anonymous poster hash: 056ff...261

Prøv både fleshlight sammen med butplug. Bruk også en prostata stimulator på han. Den er krumbøyd og med en intens bli vibrator. Kombiner med penisring som stopper spruten. Dette vil gi han orgasme uten å sprute. Orgasmen blir helt amazing å han får flere orgasmer etter hverandre. Typen din vil gå helt av hengslene å bli helt vill. Vil garantert prøve mer, også å bli tatt med strapon. Du vil oppleve typen helt anderledes, du må være forberedt på mye stønning ? Lykke til ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Dere kan jo kjøpe wevibe. En delen skal du ha inni deg, og andre enden skal på klitten. Når dere har sex vil han kjenne det. Har aldri prøvd min under sex, men dere kan jo teste!

Lenke til kommentar

Dere kan jo kjøpe wevibe. En delen skal du ha inni deg, og andre enden skal på klitten. Når dere har sex vil han kjenne det. Har aldri prøvd min under sex, men dere kan jo teste!

Vi har den, og prøvd den som par.

I vår mening oppleves den som en gimmick og tilfører ingenting til akten.

Ettersom den er så dyr som den er så vil jeg heller anbefale å teste en vibrerende penisring på ham først for å se om han i det hele tatt liker det. Penisringer med feste for egg koster ingenting og sjansen er god for at han ikke liker det.

 

Vibrering på pikken gjør ingenting for meg, iallefall. Blir bare nummen etter en stund.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...