Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger noen å prate med NÅ


Anbefalte innlegg

Nei det er ikke noe super alvorlig men jeg sliter en del psykisk for tiden og hadde satt veldig pris på om noen hadde sendt meg en PM for å slå av en prat. Kan være om hverdagslige ting også føler bare veldig stor behov for å snakke akkurat nå 

 

Om jeg får veldig mange PM-er (noe jeg tviler på ) kan jeg ikke love å svare alle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper du fikk noen å snakke med. Du er avlogget.

 

Et godt tips er å forsøke å ikke sitte oppe om natta. (som om ikke du har hørt det før) Jeg tipper det forverrer slike situasjoner Søvn er utrolig viktig for bearbeiding av angst, depresjon og psykiske lidelser. Det samme med ernæring, vitaminer og mineraler. Energinivået ditt bestemmer ganske mye over om du får en god eller dårlig dag. Det er også viktig for å kunne ta gode avgjørelser og for å løse problemer. Viktigst av alt er kanskje å bryte gamle livsmønstere som ikke er bra for oss.

 

En god start kan selvsagt være å snakke med noen, finne nye venner, start en selvhjelpsgruppe, skriv, få oversikt, men FÅ opp energinivået. En hundreåring sa at mennesker i god form er aldri deprimerte, og det er noe i det

Lenke til kommentar

Håper du fikk noen å snakke med. Du er avlogget.

 

Et godt tips er å forsøke å ikke sitte oppe om natta. (som om ikke du har hørt det før) Jeg tipper det forverrer slike situasjoner Søvn er utrolig viktig for bearbeiding av angst, depresjon og psykiske lidelser. Det samme med ernæring, vitaminer og mineraler. Energinivået ditt bestemmer ganske mye over om du får en god eller dårlig dag. Det er også viktig for å kunne ta gode avgjørelser og for å løse problemer. Viktigst av alt er kanskje å bryte gamle livsmønstere som ikke er bra for oss.

 

En god start kan selvsagt være å snakke med noen, finne nye venner, start en selvhjelpsgruppe, skriv, få oversikt, men FÅ opp energinivået. En hundreåring sa at mennesker i god form er aldri deprimerte, og det er noe i det

 

Hei takk for et godt svar. Jeg var oppe fordi jeg ikke fikk sove. Jeg er enig i det du skriver om energinivå, men det er ikkeså lett akkurat nå i min situasjon. Vil ikke skrive så mye om det her offentlig. Du gjerne sende meg en PM om du vil men det er opp til deg. jeg tar vitaminer osv men merker ikke noe endring av den grunn. Eller har jeg et normalt kosthold more or less. Det med å bryte gamle livsmønster er lurt og jeg har begynt delvis med det. 

 

Jeg gikk å la meg ca rett før du svarte her skjønner du, hadde prøvd å sove siden kl 22 ca men det ble ikke søvn før rundt 6 og da sov jeg ganske urolig og voknet en gang i timen (var redd for å forsove meg til jobb). 

Lenke til kommentar

Spill denne til du er sliten nok til å sove ^^

 

 

You can make it!!!
 
Stand - You can make it
Stand - You can take it
Stand - Realize that nobody can break you if you
 
Stand - You can do it
Stand - Go right to it
Stand - Nobody can do a damn thing to you
 
But you can't stand - If you don't care
Can't stand - If you don't dare
Can't stand - If you're running scared
Forget you're blood and bone
Stand like you're made of stone!!
 
Stand - On your honor
Stand - Show you're gonna
Stand - They can't put the creeping death upon you
 
If you stand - Never move it
Stand - Gonna prove it
Stand - Stand 'cause you can't stand to lose it
 
Stand - Stand - Stand like a rock
Stand - Stand - You can stop their clock
Stand - Stand - Put them into shock
Stand - Stand - You better stand!!
 
(Solo)
 
Stand - Stand together
Stand - Yeah you better
Stand - Don't you know that you can live forever, if you
Stand - One for all
Stand - Don't you crawl
Stand - If you stand, then you deserve it all
 
If you can't stand
You make them the boss
Can't stand - It's a total loss
Can't stand - Nail you to the cross
 
Forget you're blood and bone
Stand like you're made of stone!!
 
Stand!!!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...