Gå til innhold

Hvor ofte må barberbladene byttes ut, og må de byttes ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bladene blir sløve. Da skjærer de dårligere, altså de drar mer i hårene for å kappe dem som fører til mer irritasjon. Samma som en kniv. Når den blir sløv så må man bruke mer kraft for å skjære, da sliper man den.

 

Ja, jeg kommenterer i hver bidige tråd du lager. Kjære vene :)

 

PS; Du har alerede fått besvart dette spørsmålet i en annen tråd :wee:

Lenke til kommentar

Bladene blir sløve. Da skjærer de dårligere, altså de drar mer i hårene for å kappe dem som fører til mer irritasjon. Samma som en kniv. Når den blir sløv så må man bruke mer kraft for å skjære, da sliper man den.

 

Ja, jeg kommenterer i hver bidige tråd du lager. Kjære vene :)

 

PS; Du har alerede fått besvart dette spørsmålet i en annen tråd :wee:

Koster det mye a? Har en sånn vanlig høvel fra kiwi haha. Funker greit, men har blitt rød i huden ass, av den

Lenke til kommentar

 

Bladene blir sløve. Da skjærer de dårligere, altså de drar mer i hårene for å kappe dem som fører til mer irritasjon. Samma som en kniv. Når den blir sløv så må man bruke mer kraft for å skjære, da sliper man den.

 

Ja, jeg kommenterer i hver bidige tråd du lager. Kjære vene :)

 

PS; Du har alerede fått besvart dette spørsmålet i en annen tråd :wee:

Koster det mye a? Har en sånn vanlig høvel fra kiwi haha. Funker greit, men har blitt rød i huden ass, av den

 

Barberblad koster en del ja. Koster fra 200,- Dyreste er Gilette fusion som koster over 300,-

Lenke til kommentar

 

 

Bladene blir sløve. Da skjærer de dårligere, altså de drar mer i hårene for å kappe dem som fører til mer irritasjon. Samma som en kniv. Når den blir sløv så må man bruke mer kraft for å skjære, da sliper man den.

 

Ja, jeg kommenterer i hver bidige tråd du lager. Kjære vene :)

 

PS; Du har alerede fått besvart dette spørsmålet i en annen tråd :wee:

Koster det mye a? Har en sånn vanlig høvel fra kiwi haha. Funker greit, men har blitt rød i huden ass, av den

 

Barberblad koster en del ja. Koster fra 200,- Dyreste er Gilette fusion som koster over 300,-

 

Serr??

 

Hvorfor gidder folk å bruke høvel, når det er såpass dyrt? 200kr for blader pr mnd er endel

Lenke til kommentar

 

Ja, fordi dei blir slitt og sløve. Bør skiftast ut regelmessig.

Tror du at det at jeg ikke skifter ut barberbladene kan føre til at jeg har de små nuppene og rødheten?

 

Kjøper du fra aliekspress eller ebay så koster knapt mellom 1/3 eller 1/2 av det det gjør her i Norge...

Lenke til kommentar

 

 

Ja, fordi dei blir slitt og sløve. Bør skiftast ut regelmessig.

Tror du at det at jeg ikke skifter ut barberbladene kan føre til at jeg har de små nuppene og rødheten?

 

Kjøper du fra aliekspress eller ebay så koster knapt mellom 1/3 eller 1/2 av det det gjør her i Norge...

 

https://www.power.no/skjoennhet-og-velvaere/haarfjerning/tilbehoer/gillette-fusion-barberblader-4-stk/p-509078/?gclid=CJ-l_rT9itQCFQqMGQodACkPpw&gclsrc=aw.ds

 

Tanker om denne prisen? 30%-

Lenke til kommentar

Her ser dere huden min

 

Mye rødheter og de faens nuppene. Kan det ha kommer av barbering?

Det er ikke unormalt å bli noe irritert i huden. Jeg kan ikke bruke barberskum eller -vann og må bruke mild krem eller vanlig vann. Gjør jeg det så ser jeg nesten ut som en blodpudding :-D.

 

Prøv uten, evt uten alkohol eller parfyme, evt med aloe vera eller lignende som kjøler. Utover det må du nesten spørre dermatolog eller en vanlig lege.

Endret av herbiwere
Lenke til kommentar

 

Her ser dere huden min

 

Mye rødheter og de faens nuppene. Kan det ha kommer av barbering?

Det er ikke unormalt å bli noe irritert i huden. Jeg kan ikke bruke barberskum eller -vann og må bruke mild krem eller vanlig vann. Gjør jeg det så ser jeg nesten ut som en blodpudding :-D.

 

Prøv uten, evt uten alkohol eller parfyme, evt med aloe vera eller lignende som kjøler. Utover det må du nesten spørre dermatolog eller en vanlig lege.

 

Tror bare jeg skal kjøre maskin.

 

Faens lei de jævla høvlene og alt det styret. 

Lenke til kommentar

 

 

Her ser dere huden min

 

Mye rødheter og de faens nuppene. Kan det ha kommer av barbering?

Det er ikke unormalt å bli noe irritert i huden. Jeg kan ikke bruke barberskum eller -vann og må bruke mild krem eller vanlig vann. Gjør jeg det så ser jeg nesten ut som en blodpudding :-D.

 

Prøv uten, evt uten alkohol eller parfyme, evt med aloe vera eller lignende som kjøler. Utover det må du nesten spørre dermatolog eller en vanlig lege.

 

Tror bare jeg skal kjøre maskin.

 

Faens lei de jævla høvlene og alt det styret. 

 

 

 

Hvis barberingen er årsaken så kan du gjøre det værre med å bruke maskin. Men, du må bare prøve å(og) feile...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...