blackfish13 Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 Pcen ville i dag plutseligt ikke starte å forstår liksom ikke helt hvorfor. Den har virket veldig fint hele veien og skulle bare starte den etter jeg skrudde den av i går men vil rett og slett ikke starte. Dette er feilmeldingen som kommer.
Mr. A Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 (endret) Står jo USB device over current. Begynn å plugg ut USB enheter. Eventuelt om det ikke funker let etter kortsluttning i kontaktene Endret 24. mai 2017 av Mr. A 2
RRhoads Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 Ser ut som du har en USB-dings som trekker for mye strøm. Prøv eliminasjonsmetoden. 1
blackfish13 Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Skrevet 24. mai 2017 Tusen takk skal du ha forsto det liksom ikke helt Men når du sa det sånn å det va hjalp ikke å dra ut alle tingene som var koblet til USB så kom jeg på at de 2 USBportene på framsiden av pcen har jo vært knekt i noen år å der prøvde jo dama å sette inn USB kabelen til printeren tidligere så sikkert de som har streika å skapt problemet da. Nå gikk i hvertfall pcen på som normalt
blackfish13 Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Skrevet 24. mai 2017 Blir vel sånn med 3 tastatur... Var nok bare et tastatur koblet til men de 2 USB portene på framsiden som var ødelagt ble nok kanskje av en markelig grunn sett på som tastatur
Thor. Skrevet 25. mai 2017 Skrevet 25. mai 2017 å der prøvde jo dama å sette inn USB kabelen til printeren tidligere så sikkert de som har streika å skapt problemet da. Jeg foreslår en sterk gaffa over disse portene. Disse konegreiene lærer ikke av feilen før den fjerde eller femte gangen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå