Gå til innhold

Terror i Manchester


Anbefalte innlegg

 

 

Nei, jeg bruker bare ikke tid på Jostemikk, akkurat som jeg ikke bruker tid på Nyhetsspeilet. Ikke fordi han aldri har noen poenger, for det har han helt sikkert, men fordi konspirasjonsteoretikere på generelt grunnlag finner virkeligheter som er tilpasset deres syn. Det Haggaren og Jostemikk skriver er klin likt det religiøse mennesker tenker: man aksepterer ikke tilfeldigheter og kaos, og prøver å finne en dyp mening i alt.

 

Mitt tips er å lese seg opp på nihilisme.

 

Hvis du et år reiser til 20 forskjellige steder i verden med tog, og hver gang du spaserer ut fra togstasjonen møter kusina til din mor - med to åpenbart norske bæreposer med Kiwi-merke på, i høyre hånd.

Er sånt tilfeldigheter?

 

 

Det henspiller på et, av mange, observert fenomen. At et stort antall skytehendelser/masseskytinger liksom "tilfeldig" har et antall skuespillere (crisis actors) og "tilfeldig" terror-øvelse med samme scenario som hendelsen. Den som nekter for at dette er et faktum i et stort antall slike hendelser har en jobb å gjøre - sjekke ut rapporter og informasjon selv. Tips: Gå utenom mainstream media, for da blir du ikke desinformert.

 

same-girl-crisis-actor-manchester.jpg

 

 

Her er det jeg snakker om. Du skal være bra forutbestemt for å påstå at vi snakker om samme person her, ettersom de jentene her ikke ligner så fryktelig mye mer på hverandre enn veldig mange andre jenter gjør.

 

Dette er bevisførselsnivået til jostemikk og Haggaren og deg, og derfor jobber dere ikke i et etterforsknigsbyrå, men foran laptopen deres på gutterommet: dere er ikke spesielt flinke i det dere gjør.

 

 

 

Men nå drar du frem kun et bilde og later som (tror?) at det er hele grunnlaget for å si at Sandy Hook var arrangert...?

 

Vi er kanskje på forskjellige planeter om innsikt i denne saken. Jeg har brukt mye tid på den helt siden noen måneder etter det skjedde i 2012.

 

Hva har du gjort for å overbevise deg selv, eller avvise saken, annet enn å kikke på noen bilder av typen ovenfor?

Jeg kan ikke snakke for Haggaren, men kan forsikre deg (om mulig) at Jostemikk ikke er på det nivået du påstår.

Han kan sikkert ha brukt et slikt bilde som illustrasjon på en av sine hundrevis av artikler, men ikke som bevis. Du begår i så fall en bommert med slike påstander.

 

Jeg har sett hvordan Sandy Hook-saken ikke henger på greip gjennom ca 5 år med generell interesse for saken.

Min påstand er at ingenting virker troverdig og da innebærer det inntrykk fra intervjuer, dokumentarer, viktige reportasjer fra det som må kunne betegnes som frilance-journalister og haugevis av forhold er avdekket.

 

Og noe som har forsterket overbevisningen er at man ser mange av de samme fenomenene i diverse andre skoleskytinger/terror-saker.

 

 

Når man kommer til et visst stadium og forstår hvilke enorme ressurser som er brukt på denne saken samt på coverup-sida av saken, så er det ingen vei tilbake. Ingenting kan rette opp det jeg nå vet.

Også må man huske på at når jeg og alle andre langt unna saken kan bli så overbevist, så er det pga internett og muligheten for deling av kunnskap og originalt råstoff. Men man må ikke glemme at mange som er tett innpå saken utgjør en annen innsikt som ved videodokumentasjon, intervjuer og rapportering også kan deles med alle interesserte verden over.

 

Jeg skjønner også at mange er skeptiske, for jeg var selv der i starten.

Vanskelig å forstå inntil man er kommet over terskelen og hele innsiktsbildet forandres.

 

Jeg har brukt mest tid på Twin Tower/WTC7 samt Sandy Hook, uten tvil.Mange går inn i argumentasjon og diskusjon med å se på sannsynlighet for at "så mange kan ha vært med på dette uten å si noe". En som kan mye om hvordan sånt kan skje, hvordan mennesker kjøpes/låses via kontrakter, er CIA  Whistleblower Kevin Shipp.

Han snakker bl.a. om 9-11 og Sandy Hook.

 

Dette er ikke original-videoen jeg så flere ganger for 1-2 år siden, men det ser ut som denne videoen inneholder den samme presentasjonen.

Starter med Kevin Shipp:  https://youtu.be/c4sEQbOPthg?t=258

 

Linken under starter fra begynnelsen

 

Edit:

Her er originalvideoen med over 550-tusen visninger.

https://youtu.be/Nl5NW9KcMt0?t=1271

 

Den som etter å ha sett/hørt foredraget med Shipp ikke skjønner mer av situasjonen velger jeg å overse. Den som prøver å prate ned det han snakker om vil jeg mistenke for å ha falske motiver - uten tvil.

 

 

Endret av clink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men nå drar du frem kun et bilde og later som (tror?) at det er hele grunnlaget for å si at Sandy Hook var arrangert...?

Nei, jeg ser ingen plausibel grunn til å tro at Sandy Hook var arrangert av andre enn gjerningsmannen. For eksempel gir skyteepisoder i eget land en følelse av at de sittende myndighetene ikke har kontroll over sitt eget folk, og det er dermed neppe ønskelig for myndighetene i landet. Dette i rak motsetning til det at myndighetene planter uro utenfor USA (f.eks i Midtøsten).

 

 

 

Vi er kanskje på forskjellige planeter om innsikt i denne saken. Jeg har brukt mye tid på den helt siden noen måneder etter det skjedde i 2012.

 

Hva har du gjort for å overbevise deg selv, eller avvise saken, annet enn å kikke på noen bilder av typen ovenfor?

Jeg kan ikke snakke for Haggaren, men kan forsikre deg (om mulig) at Jostemikk ikke er på det nivået du påstår.

Han kan sikkert ha brukt et slikt bilde som illustrasjon på en av sine hundrevis av artikler, men ikke som bevis. Du begår i så fall en bommert med slike påstander.

 

Jeg har sett hvordan Sandy Hook-saken ikke henger på greip gjennom ca 5 år med generell interesse for saken.

Min påstand er at ingenting virker troverdig og da innebærer det inntrykk fra intervjuer, dokumentarer, viktige reportasjer fra det som må kunne betegnes som frilance-journalister og haugevis av forhold er avdekket.

 

Og noe som har forsterket overbevisningen er at man ser mange av de samme fenomenene i diverse andre skoleskytinger/terror-saker.

Lol.

 

Jeg har selv sittet og påstått hardnakket at 9/11 var en innsidejobb, og jeg slukte vel på et tidspunkt til og med det at Holocaust var en bløff. Hadde du vært i en hvilken som helst rettssal ville du sett at selv de mest absurd åpenbare sakene har vinklinger som kan tyde på at det åpenbare er feil. Derfor betaler åpenbart skyldige folk for gode forsvarere. 

 

At du har brukt mye tid på Sandy Hook er sikkert sant, men du har sannsynligvis bare alliert deg med meningsfeller der alle sammen har én ting til felles, nemlig at dere ikke har vært tett oppi tragedien i det hele tatt. 

 

Igjen kommer vi tilbake til det med religiøse overbevisninger. Du klarer ikke å akseptere at det finnes tilfeldigheter og kaos i verden, og behøver en dypere forklaring på det meste. Tell til ti og si til deg selv:

 

Gud er død

Alt er kaos

Eksistensen er meningsløs

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...