Gå til innhold

Messenger går offline hele tiden


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så går messenger offline etter en liten stund etter jeg har gått ut av appen på telefonen (cirkus 5 min etter jeg har gått ut av appen). Når jeg så går inn i appen, så står det øverst "connecting" eller "waiting for network", før den så går over til "connected" og lar alle nye meldinger komme inn.

Dette er svært så irriterende da folk jeg chatter med ser at jeg plutselig er offline og ikke får svar.

Jeg har en OnePlus 3 telefon med android 7.1.1

Hvis noen skjønner hva jeg mener, så håper jeg noen har en løsning på dette svært så irriterende problemet.

Det begynte for en uke eller 2 siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Tarfen!

 

Du har nok telefonen din på strømsparing modus. Du tar dette av ved å gå på menyen (slide ned fra toppen) og ta den av der, om du ikke finner den der så er den under innstillinger på telefonen din. Tror det skal ligge under "batteri."

 

Strømsparing modus begrenser telefonens ytelse etter hva du trenger. Messenger blir da koblet fra nettet ditt og skrudd av. Når du ikke er på messenger så skrur den av den prosessen på telefonen, når du da går innpå messenger igjen så restarter den appen - og da må den også koble seg på igjen.  

 

Håper dette funker, lykke til. Gi beskjed hvis ikke.

Endret av Bad Dog
Lenke til kommentar

Ingen strømsparing på her, som jeg kunne finne.. Har stilt den inn til å slå seg på når det gjenstår 5% batteri.

 

Hei igjen.

 

Hmm dette var rart, trodde som amen i kirka at dette var problemet. Dumt spørsmål gjerne, men har du prøvd å reinstallere appen?

Lenke til kommentar

Høres veldig ut som noe med strømsparing, for jeg hadde samme problemet og det løste jeg ved å ta av strømsparing. Det er ikke nope opptatt modus eller noe annet som du tror kan stå på? 

 

Evt kunne det vært en ide og reformatert hele telefonen men dette er jo ekstremt tungvindt da det egentlig skal funke fint til å begynne med. 

 

Jeg er tom for ideer da jeg, beklager. Håper du finner ut av det, skal høre med en kompis i morgen og se om han er noe klokere på det.

Lenke til kommentar

Håpte virkelig det kunne være noe med strømsparingen. Har også lett gjennom hele messengerappen og telefoninnstillinger, uten å finne noe som kan gjøre dette mot messenger.

En formatering frister veldig lite, men kanskje jeg bare må det til slutt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...