Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

NAV, jeg kommer ikke videre.


Anbefalte innlegg

Jeg er underlagt AAP.

Her er forløpet lagt klart og alt er godkjent. (skole i form av universitetsfag/bachelor)
MEN! Dette fordrer at jeg har studiekompetanse (det har jeg) og to realfag.
Jeg har det ene klart, men det andre har jeg eksamen i på fredag.
Hvis jeg ikke klarer å stå, hva skjer da?
Det er et vanskelig fag for meg, det vil ikke ha videre betydning for det jeg skal studere men det er et krav.
Skolen starter i høst, men hva skjer om jeg nå i overimorgen ikke klarer eksamen?
Vil NAV be meg drite å dra, eller vil jeg kunne få ekstra tid til å ta opp faget igjen for å kunne komme inn på det jeg skal gå?

Jeg spør her for jeg er redd for at spørsmål til NAV om det samme vil kunne slå tilbake på meg og fjerne meg fra AAP...



Anonymous poster hash: 476c1...37b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva skjer da i forhold til NAV?

 

 

Det er nok lite trolig at det skjer noe som helst, annet enn at aktivitetsplanen din må endres ettersom du jo ikke vil komme inn på studiet du ønsker i år.

 

Ta eksamen først, å se hvordan det går. Det er ingen grunn til å male fanden på veggen før man vet resultatet.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke klarer å stå, hva skjer da?

Antagelig må du legge nye planer, i alle fall så lenge det ikke er sykdom som er årsaken til at du ikke består. Jeg ville i så fall søkt om midlertidig dispensasjon fra kravet om to realfag for å få begynne på BA-graden likevel, og tatt opp realfaget i høst.

Lenke til kommentar

 

Hvis jeg ikke klarer å stå, hva skjer da?

Antagelig må du legge nye planer, i alle fall så lenge det ikke er sykdom som er årsaken til at du ikke består. Jeg ville i så fall søkt om midlertidig dispensasjon fra kravet om to realfag for å få begynne på BA-graden likevel, og tatt opp realfaget i høst.

 

Det vil jeg kunne få til rent faglig. Er det for sent å søke om en slik dispensasjon?

Jeg har det ene realfaget bestått, det andre er det eksamen i nå i morgen.

 

 

Anonymous poster hash: 476c1...37b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...