Gå til innhold

E-SPORT: Innrømte juks i video – utestenges i 2,5 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Exotic Gaming skal ha en Q&A på Twitch med litt informasjon ang. hendelsen i kveld klokken 20:00 - https://www.twitch.tv/exoticnorway

 

Henstilling, appell eller andre henvendelser rettes til meg:

[email protected]

+47 406 21 599

https://www.facebook.com/TheKevinNilsen

 

Høres spennende ut! Det blir offisielt siste gangen i gir dokker mulighet til å legge alle korta på bordet. Om ikke ting blir innrømt da, må organisasjonen/du bannes skambannes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Exotic Gaming skal ha en Q&A på Twitch med litt informasjon ang. hendelsen i kveld klokken 20:00 - https://www.twitch.tv/exoticnorway

 

Henstilling, appell eller andre henvendelser rettes til meg:

[email protected]

+47 406 21 599

https://www.facebook.com/TheKevinNilsen

 

Høres spennende ut! Det blir offisielt siste gangen i gir dokker mulighet til å legge alle korta på bordet. Om ikke ting blir innrømt da, må organisasjonen/du bannes skambannes.

Organisasjonen/meg har ikke noe med bestemmelsen til spillerne våres å gjøre. Ledelsen var helt ubevisst om avgjørelsen til laget. Som diskutert med Gamer.no skal det etableres bedre rutiner på spillerne våres. Selv om det ikke angår deg, ser helt klart bekymringene dine, det skal ikke skje igjen.

Lenke til kommentar

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker. 

 

Ikke gå i avis-fella. Om folk ikke oppfører seg, moderer diskusjonen, istedet for å stenge hele diskusjonsfeltet.

 

AtW

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker.

Seriøst? Hvor svakt er ikke dette av dere? Ha LITT integritet!
Lenke til kommentar

 

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker.

Seriøst? Hvor svakt er ikke dette av dere? Ha LITT integritet!

 

Hva har dette med integritet å gjøre? Jeg har ikke tid til å sitte hele dagen og be Diskusjon-gjengen om å moderere denne tråden. Å stenge den ned er det eneste jeg kan gjøre med de ressursene vi har.

Endret av Arodem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker. 

 

Ikke gå i avis-fella. Om folk ikke oppfører seg, moderer diskusjonen, istedet for å stenge hele diskusjonsfeltet.

 

AtW

 

Jeg har ikke tid, eller rettigheter, til å moderere tråden aktivt. Da er den eneste muligheten å publisere uten diskusjonstråd. Jeg ønsker selvfølgelig ikke det, men det må dessverre bli sånn. 

Lenke til kommentar

Hva har dette med integritet å gjøre? Jeg har ikke tid til å sitte hele dagen og be Diskusjon-gjengen om å moderere denne tråden. Å stenge den ned er det eneste jeg kan gjøre med de ressursene vi har.

Gamer ER basically Telenorligaen. Og vice versa. Her kommer det INNRØMMET juks.

Ja, med de identifiserende faktorene i videoen så er det problematisk å la den stå. Greit nok. Den er jeg med på.

Men å koble av kommentartråden? Be om at den blir stengt? Nei, vettuhva! Det lyser av sensur. Ja, jeg har forståelse for at du har andre ting å gjøre, men det er ikke løsninga. Jeg er glad jeg har gitt meg som moderator nå. For jeg kunne ikke stått inne for måten dette blir gjort på.

 

Merk at jeg ikke sier dette er bevisst neddyssing. Da hadde dere ikke dekka saken i det hele tatt, men tenk to centimeter lenger og prøv å se hvordan det fremstår.

Rapporter de innlegga dere mener bryter med retningslinjene til forumet og la moderatorteamet gjøre den jobben de er satt til. Det er deres ansvar å vurdere hva som skal og ikke skal få stå. Akkurat dette handler om prisnipper. Jeg må si jeg er skuffet over at du i det hele tatt skriver og tenker på den måten du har gjort her. Sorry, men sånn er det bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker.

Seriøst? Hvor svakt er ikke dette av dere? Ha LITT integritet!

Hva har dette med integritet å gjøre? Jeg har ikke tid til å sitte hele dagen og be Diskusjon-gjengen om å moderere denne tråden. Å stenge den ned er det eneste jeg kan gjøre med de ressursene vi har.

 

Vel, mange aviser har ikke kommentarer tilgjengelige på saker der det kan/blir mye pes og "dårlig" diskusjon nettopp pga. det. Det er noe som er litt dumt da ytringsfriheten blir noe begrenset og det er tydelig at det er et mer eller mindre aktivt arbeid hos de store avisene å forhindre kontroversielle, eller hva man kan kalle det, kommentarfelt.

 

Gamer.no bør være et forbilde, noe dere faktisk er, og å "gi opp" på den måten er kjipt for miljøet. Jeg forstår hva du mener veldig godt, men det handler om å velge mellom to onder. Hva er verst, en diskusjon/ytringer med tullete folk eller ingen diskusjon i det hele tatt?

 

Diskusjon.no's moderatorer er aktive og dyktige. De har virkemiddler for å fjerne duster som bryter reglene og du kan fint sette opp egne regler for disse trådene. Jeg synes du skal tenke deg om to ganger før du lar frustrasjonen din bestemme.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker. 

 

Ikke gå i avis-fella. Om folk ikke oppfører seg, moderer diskusjonen, istedet for å stenge hele diskusjonsfeltet.

 

AtW

 

Jeg har ikke tid, eller rettigheter, til å moderere tråden aktivt. Da er den eneste muligheten å publisere uten diskusjonstråd. Jeg ønsker selvfølgelig ikke det, men det må dessverre bli sånn. 

 

 

Om du ikke er fornøyd med modereringen på forumet, så foreslår jeg at du prøver å gjøre noe med den, det er sikkert folk i systemet som hører på dine innspill, istedet for å ikke ha mulighet til å diskutere artikler i det hele tatt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tråden består så lenge Diskusjon-gjengen synes det er greit. Jeg anbefalte å stenge den og koblet den av artikkelen fordi jeg så at flere kommentarer som jeg rapporterte fikk stå en stund uten å bli moderert. Jeg ser for meg st det blir mer av det utover kvelden, men det får være opp til dem å ta den avgjørelsen. Men jeg vil ikke ha slike kommentarer som jeg nevnte stående på Gamer. Jeg kobler den på igjen når kommentarene er fjernet eller moderert.

 

Jeg jobber ikke med Telenorligaen. Telenorligaen skulle sikkert helst sett at vi ikke publiserte denne saken i det hele tatt.

 

EDIT: Nå ser jeg at det har blitt ryddet, så da kobler jeg den på igjen.

Endret av Arodem
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Retningslinjene punkt 1 sier: 

"Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig"

 

Innlegg som brøt dette er fjernet, desverre betyr det også at noen seriøse innlegg som svarer/kommentere slike innlegg også er fjernet.

 

Det må gå an å diskutere et slikt tema uten dittslenging og jukseanklager. Som noen har fått erfare fra tidligere så har jeg nulltoleranse mot jukseanklager i esport-kategoriene.

 

Om noen fra nå av ikke klarer å holde seg innenfor retningslinjene, kan jeg garantere at du ender opp med ferie fra diskusjon.no

 

 

Dette innlegget skal ikke kommeteres i denne tråden. Har du tilbakemeldinger kan disse sendes til meg via Personlig Melding.

 

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å få bort all cheatingen som vi desverre opplever i både kon og telenorligaen. Så må det bli nulltoleranse for dette. Og 2,5 år er faktisk for lite spør du meg. Life ban ved second strike er et must. Samtidig så synes jeg ikke spillere som har ban på gamer burde få lov til å dra å konkurrere på lan rundt om i Norge. Alle som arrangerer lan burde si nei til folk med ban på gamer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Disse Exotic Gaming-spillerne "kommer frem" en etter en.. Resten av laget vet "helt klart ikke" at cheateren cheatet... BS.

 

Altså, første mann ut var Niffen. EIER av klubben. Eier. Altså han som representerer klubben mest. Så r1ks, så han poteten her. 3 ganger for mye dette!

 

At en klubb, hvor til og med eieren har blitt utestengt pga. cheats, skal bare få utestengelse fra KON, men ikke telenorligaen? Hva gjør dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...