Gå til innhold

Elkjøps elendige kundeservice og lange reparasjonstid


Anbefalte innlegg

Vil med dette anbefale at ingen handler hos Elkjøp eller bruker reparasjonstilbudet til Elkjøp. Jeg har aldri vært borti maken til hårreisende dårlig kommunikasjon og lang reparasjonstid.

 

Leverte den 17.04. en PC som trengte å skifte en vifte, som er en enkel og grei sak, og etter mye misvisende og tvetydig kommunikasjon fra Elkjøp sin side fikk jeg først i dag, den 09.05, vite at de ikke har gjort noe som helst ennå og at de først nå fant ut at viften som må skiftes ikke kommer inn på lager før tidligst 15.05, fordi de ikke har bestilt den før nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så godt å vite akkurat hva dette dreier seg om ut fra førstepost, men hvis du har reklamert på en vare, vil reparasjonen i mesteparten av tilfellene utføres hos merkets servicepartnere. Det har altså liten betydning om du har handlet hos Elkjøp, Lefdal, Power, Euronics eller andre, det tar like lang tid uansett.

Lenke til kommentar

3 veckor att reagera på en reparation är väldigt lång tid, oavsett om det är garanti, reklamation eller whatnot.

 

För att lägga det fram på ett annat sätt, säg att du vill ha din pc rengjord eller byte av en hårddisk, alltså en betald service, hade du gjort det om du blev förtald att det kommer ta 3 veckor innan det görs något alls på maskinen? Finns ingen verkstad i världen som skulle överleva med den policyn.

Lenke til kommentar

Jeg syns det der var rimelig tid jeg og at viften ikke er å oppdrive på sekundet kan jo ikke Elkjøp belastes for. 

Min kone hadde sin iphone på rep for 2 uker siden. Den ble levert inn og utlevert igjen ferdig etter knapt 5 dager borte, så jeg ble imponert. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...