Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 5


Anbefalte innlegg

Husk at juletiden er big business for nettbutikker.. her er en quote fra programmer.no:

 

Stadig flere julenisser finner gavene på internett, og hos enkelte nettbutikker står julemånedene for nesten halvparten av årsomsetningen . Bøker, blomster og mobiltelefoner står høyt på ønskelista.

 

Skjønner godt at de ikke gir de store rabattene på de mest populære komponentene. Men det er jo topp for folk som skal kjøpe dyre ting som prosjektorer, kamera, mp3 spillere osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke så mye direkte relatert til pc-hardware egentlig. :(  Mer spennende med hardware som folk flest her på forumet kjøper seg hyppig, og som flest på forumet sikkert bruker. F.eks harddisk, skjermkort, lydkort osv. DFI Lanparty fra igår var et godt tilbud synes jeg. Men det er bare min personlige mening. :ermm:

Enig!

Kom med noe man kan ha inne i pc'en.. please!!

Det beste til slutt vettu :D:yes::thumbs:

Lenke til kommentar
Hva skal jeg med en slik spiller? Den støtter jo ikke engang Ogg Vorbis! :( Det er det minste man kan kreve av en Mp3 spiller i dag.

Forstår at du virkelig vet hva du snakker om, det er godt å se :roll:

 

Så vidt jeg vet er det ingen andre enn iRiver som støtter OGG, så forløpig er OGG en svært hyggelig bonus, ikke et minstekrav.

det minste en kan kreve av en mp3 spiller i dag er vel at den kan spille mp3.

hd-500 sin firmware blir stadig oppdatert (endelig æ,ø og å i tekstdokumentene

mine!), så det kan godt hende at ogg en gang blir støttet. vi får vente å se.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det ingen andre enn iRiver som støtter OGG, så forløpig er OGG en svært hyggelig bonus, ikke et minstekrav.

Det er nok ikke bar iRiver som støtter Ogg.

vorbis.nu har en artikkel om hvilke portable spillere som støtter vorbis.

    * Neuros

    * Rio Karma

    * iRiver iHP100 og iHP120

Og, det heter Ogg, ikke OGG eller [:Oh-Gee-Gee:].

Ogg er et navn ikke en forkortelse... :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...