Gå til innhold

Skyggekrigere og romersk makt er på vei til For Honor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Too little, too late.

 

Jeg elsker dette spillet og har over 200 timer, men det har blitt lite de siste ukene. Jeg er nok heller ikke den eneste, heller en av de som har holdt ut lengst. Jeg synes ubisoft burde ha pumpet ut denne utvidelsen for lenge siden. Jeg tror da at de kunne holdt på flere spillere.

 

Fantastisk spill som har en solid grunnmur, men svak utførelse av både mekanikker og tekniske løsninger.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig verdt å nevne den nye seasonpass modellen til Ubisoft. Free DLC til ALLE og 1 uke eksklusivt til Season pass eiere. Dette er modellen fra Siege som de har sagt de ønsker å benytte på de fleste om ikke alle sine spill fremmover. Akkuratt derfor har jeg kjøpt begge seasonpassene til Siege. jeg støtter gjerne denne modellen. Kan også nevne at de ikkje har gått i "steeltrappen" som de gjorde i forhonor. I siege er det som er av accessory og chars vesentlig billigere.

 

Så mye skryt titanfall har fått for sine gratisutvidelser så synes jeg det er rart at ubi ikke får det, tvert imot snakker alle om hvor grådig ubi er.

 

Håper at de klarer å holde liv i for honor. er ett godt konsept, men de var dum med steel distrubisjonen i starten. Synes ubi har turd a satse på litt nye konsepter i det siste istedenfor å melke creed serien

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig verdt å nevne den nye seasonpass modellen til Ubisoft. Free DLC til ALLE og 1 uke eksklusivt til Season pass eiere. Dette er modellen fra Siege som de har sagt de ønsker å benytte på de fleste om ikke alle sine spill fremmover. Akkuratt derfor har jeg kjøpt begge seasonpassene til Siege. jeg støtter gjerne denne modellen. Kan også nevne at de ikkje har gått i "steeltrappen" som de gjorde i forhonor. I siege er det som er av accessory og chars vesentlig billigere.

 

Så mye skryt titanfall har fått for sine gratisutvidelser så synes jeg det er rart at ubi ikke får det, tvert imot snakker alle om hvor grådig ubi er.

 

Håper at de klarer å holde liv i for honor. er ett godt konsept, men de var dum med steel distrubisjonen i starten. Synes ubi har turd a satse på litt nye konsepter i det siste istedenfor å melke creed serien

 

De er grådige fordi dem solgte et spill til over 500kr på pc som hadde så lite innhold at det aldri skulle kosta mer enn 299. 

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig verdt å nevne den nye seasonpass modellen til Ubisoft. Free DLC til ALLE og 1 uke eksklusivt til Season pass eiere. Dette er modellen fra Siege som de har sagt de ønsker å benytte på de fleste om ikke alle sine spill fremmover. Akkuratt derfor har jeg kjøpt begge seasonpassene til Siege. jeg støtter gjerne denne modellen. Kan også nevne at de ikkje har gått i "steeltrappen" som de gjorde i forhonor. I siege er det som er av accessory og chars vesentlig billigere.

 

Så mye skryt titanfall har fått for sine gratisutvidelser så synes jeg det er rart at ubi ikke får det, tvert imot snakker alle om hvor grådig ubi er.

 

Håper at de klarer å holde liv i for honor. er ett godt konsept, men de var dum med steel distrubisjonen i starten. Synes ubi har turd a satse på litt nye konsepter i det siste istedenfor å melke creed serien

 

grunnen til at alle hater på Ubisoft er rett å slett at For honor er pay to win i dominion mode og at spillet bruker p2p til og med på pc, selv ikke cod bruker p2p lenger, just sayin'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...