Gå til innhold

Kva kommentarer har dykk til disse mirakelklippene ?


per777

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedragende slangeoljeselgende problemskapende idioter som misbruker hjernevaskede folks godtroenhet.

 

Hvilke kommentarer har du selv til disse bedragerklippene?

At Jesus er komt for å gi liv og overflod... og at satans oppgava er å stjela, drepa og ødelegge... Synst det er kjempebra at folk som er sjuke blir helbreda når ikkje legene får det til... Altså; leger = ikkje feil! Legenes lege - Jesus - = ikkje feil! ??
Lenke til kommentar

 

Bedragende slangeoljeselgende problemskapende idioter som misbruker hjernevaskede folks godtroenhet.

 

Hvilke kommentarer har du selv til disse bedragerklippene?

At Jesus er komt for å gi liv og overflod... og at satans oppgava er å stjela, drepa og ødelegge... Synst det er kjempebra at folk som er sjuke blir helbreda når ikkje legene får det til... Altså; leger = ikkje feil! Legenes lege - Jesus - = ikkje feil!

 

 

Hmm, jeg du og en prest spiser middag sammen, under måltidet så setter det seg fast en matbit i halsen din.

Vil du da at jeg skal ta heimlich grepet på deg, eller vil du at presten skal mumle noen ord, svinge litt med armen og be for deg?

 

Er leger bedre enn Jesus?

 

Leger baserer seg på dokumentert forskning fordi det fungerer. 

Prester baserer seg på youtube filmer og skuespill fordi det er den eneste måten dem kan få det til å se ut som om det fungerer.

 

 

Hvorfor er alle videoene fra negerland?

 

Fordi potetland har offentlig utdannings tilbud eller no.

Lenke til kommentar

 

 

Bedragende slangeoljeselgende problemskapende idioter som misbruker hjernevaskede folks godtroenhet.

 

Hvilke kommentarer har du selv til disse bedragerklippene?

At Jesus er komt for å gi liv og overflod... og at satans oppgava er å stjela, drepa og ødelegge... Synst det er kjempebra at folk som er sjuke blir helbreda når ikkje legene får det til... Altså; leger = ikkje feil! Legenes lege - Jesus - = ikkje feil!

Hmm, jeg du og en prest spiser middag sammen, under måltidet så setter det seg fast en matbit i halsen din.

Vil du da at jeg skal ta heimlich grepet på deg, eller vil du at presten skal mumle noen ord, svinge litt med armen og be for deg?

 

Er leger bedre enn Jesus?

 

Leger baserer seg på dokumentert forskning fordi det fungerer.

Prester baserer seg på youtube filmer og skuespill fordi det er den eneste måten dem kan få det til å se ut som om det fungerer.

 

Hvorfor er alle videoene fra negerland?

Fordi potetland har offentlig utdannings tilbud eller no.

Kvar sin smak! ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...