Gå til innhold

Norge og utlansk sim kort


Anbefalte innlegg

Trenger å vite hva slags land Norge aksepterer uten å skru på noe greier fra landet som kortet kommer fra. Jeg vil kjøpe som korter som kommer å fungere her i Norge uten noen problemerde skal være til å verifisere emeil adresser hvis du kjenner hva jeg mener og kanskje driver med noe sånt har gjort det gi med lyd i kommentar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på hva du mener med "skru på noe greier fra landet som kortet kommer fra".

Hva vil du ikke skru på på og hvilken greie er det snakk om?

 

Du må ha ett SIM-kort, en operatør og en telefon, så kan du ringe stort sett fra og til hele verden.

 

"Jeg vil kjøpe som korter som kommer å fungere her i Norge uten noen problemerde skal være til å verifisere emeil adresser"

Den setningen gir ingen mening, så jeg vet ikke hva du mener der heller, utenom at du vil ha SIM-kort som fungerer i norge.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Norge sperrer ikke utenlandske telefoner som f.eks tyrkia vist gjør. Men har du utenlandsk mobil kan du pådra deg ROAMING-kostnader for bruk. Men nå har det blitt billigere og er ofte med på mange abo "med EU-pakke".

 

Men kanskje du tenkte å kjøpe norsk mobil uten registrering? Det du mente?

Nei, tror det er registreringsplikt så ta med ID/PASS om du er utenlands, da bør du få kjøpt det i butikkene - ihvertfall kontantkort.

ABO må du nok betale depositum og det blir dyrt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...