Gå til innhold

Nav brev retur


Cappoile

Anbefalte innlegg

Sorry har ingen anelse hvor jeg skulle legge denne tråden. Jeg lurer på når man får ett brev fra nav og de skal ha en del tilbake av brevet, hvor skal man levere dt? I postkassen på bygget eller kanskje skal man levere det til noen inne i NAVs bygget, jeg vet virkelig ikke.

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry har ingen anelse hvor jeg skulle legge denne tråden. Jeg lurer på når man får ett brev fra nav og de skal ha en del tilbake av brevet, hvor skal man levere dt? I postkassen på bygget eller kanskje skal man levere det til noen inne i NAVs bygget, jeg vet virkelig ikke.

Takk for hjelp.

 

Anbefaler deg å levere det i skranken og be om en kvittering at du har levert  sånn at du har ditt på det tørre. Har selv opplevd at ting blir borte på veien..

 

du kan også levere det i postkassen som er inne på NAV eller pr vanlig brev på posten

Endret av kanders1
Lenke til kommentar

 

Sorry har ingen anelse hvor jeg skulle legge denne tråden. Jeg lurer på når man får ett brev fra nav og de skal ha en del tilbake av brevet, hvor skal man levere dt? I postkassen på bygget eller kanskje skal man levere det til noen inne i NAVs bygget, jeg vet virkelig ikke.

Takk for hjelp.

Anbefaler deg å levere det i skranken og be om en kvittering at du har levert sånn at du har ditt på det tørre. Har selv opplevd at ting blir borte på veien..

 

du kan også levere det i postkassen som er inne på NAV eller pr vanlig brev på posten

Ok takk skal du ha!!

Lenke til kommentar

Det spørs på hva du skal sende inn. Her i min kommune skal jeg sende visse papirer til en postkasseadresse som finnes i nabokommunen ^^ det står på et skilt på det offisielle NAV-kontoret.

 

Du burde google litt. Men skriv navn og hjemadresse øverst i venstre felt på konvolutt, så blir det sendt tilbake til deg hvis den havner feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...