Andrea Bruer Skrevet 14. april 2017 Skrevet 14. april 2017 Men hva skal vi foreløpig med dette?TEST: TP-Link Talon AD7200 vs Netgear Nighthawk X10
Simkin Skrevet 14. april 2017 Skrevet 14. april 2017 (endret) Glad jeg har kabla nett Trådløst er for nettbrett og mobiler. Endret 14. april 2017 av Simkin 7
Nimrad Skrevet 14. april 2017 Skrevet 14. april 2017 Glad jeg har kabla nett Trådløst er for nettbrett og mobiler. Bruker du kabel i laptopen også?
Simkin Skrevet 14. april 2017 Skrevet 14. april 2017 Glad jeg har kabla nett Trådløst er for nettbrett, laptoper og mobiler. Bruker du kabel i laptopen også? Sånn 3
PaladinNO Skrevet 14. april 2017 Skrevet 14. april 2017 "Vi sjekket ytelsen, som du kan lese mer om på side to" Er en feil på linken i denne tekst-delen. Ubetydelig detalj, men tenkte det var verdt å nevne.
Mheetu Skrevet 14. april 2017 Skrevet 14. april 2017 Ruterne vi tester har også en annen lyte: 60 GHz-båndet er på verdensbasis foreløpig kun støttet av én enkelt laptop – Acer TravelMate P648. Dette virker ikke helt riktig. Min Multicom Kunshan P651R har et ad-wifi-kort.
Calibreeze_ Skrevet 14. april 2017 Skrevet 14. april 2017 Og igjen kjære tek.no, dere som skal være en "teknologiavis". 1. Om dere skal teste routere, så hva med å faktisk teste routingen? 2. Hva har en router med trådløst nett og gjøre? F.eks som i:"Vi har testet verdens første rutere med støtte for 60 GHz". Fordi at man igjentar en løgn nok ganger, så blir det ikke sant. En ruter er ikke "husets trådløssender". Så kjære artikkelforfatter, kan du være så snill og definere "en ruter" for meg? Når det er sagt, 5000kr for noe sånt er nå helt på viddene galskap! Man får nå bedre, og sansynligvis mer stabile produkter for mindre eller lik pris. F.eks: 1x Ubiquity Edgerouter X (eller lite, pick one) 3x Ubiquity Accesspoint AC Lite Dette for mindre enn 4000kr, og hvilket som helst hus vil få fantastisk mye bedre nett. Og de ALLER fleste nye(re) hus har fått innlagt kablet nett til forskjellige rom. 1
rvenes Skrevet 15. april 2017 Skrevet 15. april 2017 Det må i allefall kunne gå igjennom marg og bein (vegger og betong?) - Ellers kan man jo nesten like godt bruke kabel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå