Gå til innhold

SX1 Ute i Tyskland innen neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går rykter om at den kommer til Norge en uke før jul, men rykter har en tendens til å sprekke...

 

Blir forresten selvoppgraderinger tilgjengelig for SX1 også. Så etter som den leveres med datakabel burde jo den saken være grei :)

 

Btw, ny FW for MC60 er nå tilgjengelig fra my-siemens.com, med bl.a. forbedret java og wap.

Lenke til kommentar
SX1 er nesten litt oppskrytt. Tenker man over det, så er det FM-radio og innebygget MP3spiller som er forskjellen. Ellers er det that's it! En ting jeg lurer på, er hvordan bildekvaliteten/videokvaliteten er i forhold til 6600. Noen som vet?

Hmm.. synes ikke den er oppskrytt..

 

regner med at når du sier "forskjellen" i din setning nummer 2 sikter du til forskjellen mellom SX1 og 6600.

 

og nei, det er ikke det that's it..

 

MMC Hotswap i SX1

SX1 er 8 gram lettere enn 6600

SX1 er 14 ccm mindre enn 6600 (6600 er altså 15% større ca)

Bedre prosessor som sannsynligvis resulterer i bedre videovisning og raskere menyer (dette er antagelser fra min side) i SX1

Stereo-mp3 spiller i SX1

Medfølgende handsfree med SX1

Medfølgende datakabel med SX1

Følger med Mozzies. Kåret til beste mobilspill 2003

 

 

og sikkert mer jeg ikke vet...

 

ps. beklager dobbeltposting

Endret av arehei
Lenke til kommentar
SX1 er nesten litt oppskrytt. Tenker man over det, så er det FM-radio og innebygget MP3spiller som er forskjellen. Ellers er det that's it! En ting jeg lurer på, er hvordan bildekvaliteten/videokvaliteten er i forhold til 6600. Noen som vet?

Hmm.. synes ikke den er oppskrytt..

 

regner med at når du sier "forskjellen" i din setning nummer 2 sikter du til forskjellen mellom SX1 og 6600.

 

og nei, det er ikke det that's it..

 

MMC Hotswap i SX1

SX1 er 8 gram lettere enn 6600

SX1 er 14 ccm mindre enn 6600 (6600 er altså 15% større ca)

Bedre prosessor som sannsynligvis resulterer i bedre videovisning og raskere menyer (dette er antagelser fra min side) i SX1

Stereo-mp3 spiller i SX1

Medfølgende handsfree med SX1

Medfølgende datakabel med SX1

Følger med Mozzies. Kåret til beste mobilspill 2003

 

 

og sikkert mer jeg ikke vet...

 

ps. beklager dobbeltposting

Nummer 1: HotSwap er ikke et must. Jeg mener, hvor ofte skifter du MMC card, og har du ikke tid til å ta ut batteriet?

 

Nummer 2: 8 gram lettere? Seriøst, det er ingen grunn i det hele tatt.

 

Nummer 3: 15% større? Vel, størrelsen er noe jeg aldri har brydd meg noe om på min 6600

 

Nummer 4: Dine antagelser, som du sa, men jeg tviler på det.

 

Nummer 5: Stereo MP3-spiller. Ja, kan være kjekt å ha, men som jeg nevnte over, så var dette en av de få, viktige forskjellene på 6600 og SX1.

 

Nummer 6: Medfølgende handsfree. Ok, men å vente til over nyttår for å kjøpe ny telefon - bare for å få med handsfree, er litt drøyt, eller hva?

 

Nummer 7: Medfølgende datakabel er greit å ha.

 

Nummer 8: Mozzies? Vel, ærlig talt, spill på mobilen (altså JAVA-spill) duger ikke - uansett hvilket!

 

Summa summarum er SX1 unødvendig oppskrytt. Ja, tross alt er 6600 nesten identisk, og man slipper å vente til over nyttår.

Lenke til kommentar
c_u_m8: Mozzies er ikke Java, det er et Symbian-spill.

BT Multiplayer-versjonen av tetris som følger med er ikke så værst den heller..

 

Hvor ofte jeg skifter MMC?

Flere ganger daglig. Har ett med kun MP3 og ett med alt annet.

selvsagt er det praktisk;

men det er 2 "vegger"

:wallbash: nr.1 Ikke alle har 1 million forskjellige MMC kort... (av både økonomiske årsaker og andre årsaker logiske og ulogiske årsaker)

:wallbash: Tror argunmentet med "hot swap" er litt dårlig for å vente over 1-2 måneder på en ny mob....

radioen og mp3 spilleren er mye bedre argument :laugh:

 

når det gjelder spillene...

bedre med de fyfyfy spillene fra fyfy-gage ;) Men man kjøper ikke en mobil pga. 1 spill... Man kan jo nesten alltid kjøp det; eller et bedre :p

 

ps. har du norsk tastatur? har ikke lagt merke til det før...! :green:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
bra c u m8 ;)

 

punkt 5 er nok litt tynt...

for når du ikke bruker head set så er det lite vits med stereo lyd når du alikevel bare har 1 høytaler :laugh: (for de som har skikkelig tynne latin kunskaper så handler det om at mono er 1)

Hvor ofte ville du ha hørt på MP3 gjennom høyttaleren på mobilen din uansett?? Har personlig aldri hørt på MP3 gjennom høyttaler, foruten testing og briefing til venner...

 

Når man gjør det, er man som regel hjemme eller noe, og da har man PC/Stereo-anlegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...