Gå til innhold

IKEA satser på smartere belysning


Anbefalte innlegg

 

Dere skal ikke med det samme ta en titt på Xiami sin Smart LED Bulb til rett over 100 lappen?

 

http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html?wid=21

Har tittet på de selv faktisk! Men litt skeptisk i forhold til språk i app og evt reklamasjon.

 

 

Enig med deg der, var en av grunnene til at jeg likte tek.no sin anmeldelse på Xiaomis sin robot støvsuger, øyene åpnet seg for den etter dem tok en grundig test og håper dem fortsatt vil testet ut Kina gadgets.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Dere skal ikke med det samme ta en titt på Xiami sin Smart LED Bulb til rett over 100 lappen?

 

http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html?wid=21

Har tittet på de selv faktisk! Men litt skeptisk i forhold til språk i app og evt reklamasjon.

Enig med deg der, var en av grunnene til at jeg likte tek.no sin anmeldelse på Xiaomis sin robot støvsuger, øyene åpnet seg for den etter dem tok en grundig test og håper dem fortsatt vil testet ut Kina gadgets.

Jeg har noen slike, og er sånn passe fornøyd. Lyset er for kaldt til oppholdsrom. Det går selvsagt an å justere til barnebortføring lys, men da blir farger på alt som belyses veldig unaturlige. Jeg endte opp med å bytte tilbake til en vanlig varmhvit pære med god RA-verdi. Det var også en av de pærene jeg har der rødt sluttet å fungere etter et par måneder. Hvitt, grønt og blått lys, og nyanser mellom disse fungerer, men ikke rødt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En nabo har kjøpt seg fire smartlys og fire pærer som han har montert ute rundt huset.

Da jeg kjørte forbi der kl 0100 på natta, så det ut som et eneste horestrøk. Pærene lyste med en skarp rødfarge, og følelsen av å være på Reperbahn i Hamburg var altoverskyggende.

En jeg traff som også hadde sett dette, lurte på om mannen leide ut kona.

Jeg tror folk må ta til vett og tenke konsekvenser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror folk må ta til vett og tenke konsekvenser.

 

Nåja, konsekvensene for litt rødfarget lys er faktisk ganske små om noen, for du var ikke​ i en rødlysende gate med store vinduer et sted sørover i Europa.

 

Kunne han valgt en annen farge? Ja, absolutt. Men det lar seg jo fort endre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...