akelbo Skrevet 24. mars 2017 Skrevet 24. mars 2017 Utgiveren vil også vise frem et nytt Need for Speed på arrangementet.Star Wars Battlefront-oppfølgeren kommer til EA Play i juni
gamer73 Skrevet 24. mars 2017 Skrevet 24. mars 2017 ååå jeg må si jeg gleder meg til oppfølgeren. Jeg koste meg mange timer med battlefront for 4 måneder siden. Da kjøpte jeg den billige nylanserte ultimate et elelr annet og spilte i 2 måneder før jeg ble lei. Absolutt verd penga! 1
PheIix Skrevet 24. mars 2017 Skrevet 24. mars 2017 Er det lov å håpe at EA/Dice har lært av forrige "fiasko"? Jeg håper de nå skjønner at Battlefront var litt mer enn bare et skytespill... Men det er vel fåfengt å tro på noe som helst Dice relatert, all den tid de presterer å rote til Battlefield serien såpass som de har gjort...
Aeyoun Skrevet 24. mars 2017 Skrevet 24. mars 2017 Star Wars Battlefront has vært nær umulig å spille den siste tiden. YouTube er fult av klipp og klager på juksmakere. Dessverre ser det ikke ut som utviklerene bryr seg i det heletatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå