Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ikke fått brev/vite dato, privatisteksamen? Fler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man pleier å få brev hvis man har krysset av at man vil mota informasjon i posten inne på privatistweb. Hvis du har en skriftlig eksamen, kan man gå inn på Udir for å finne hvilken dag det skal være på.

Endret av Tob98
Lenke til kommentar

Man pleier å få brev hvis man har krysset av at man vil mota informasjon i posten inne på privatistweb. Hvis du har en skriftlig eksamen, kan man gå inn på Udir for å finne hvilken dag det skal være på.

Jeg snakker om privatisteksamen, står vel ikke noe om det på udir? Finner iallefall ikke :)

Lenke til kommentar

 

privatistweb.no

Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev?

 

Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. 

Lenke til kommentar

 

 

privatistweb.no

Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev?

 

Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. 

 

Ja jeg har spurt de på mail, men rart at jeg ikke har fått vite dato.

 

Men tror du jeg blir å ha eksamen etter 10.juni? Er vel ikke vanlig?

Lenke til kommentar

 

 

 

privatistweb.no

Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev?

 

Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. 

 

Ja jeg har spurt de på mail, men rart at jeg ikke har fått vite dato.

 

Men tror du jeg blir å ha eksamen etter 10.juni? Er vel ikke vanlig?

 

Leste nettopp en plass der det sto at endelig eksamensdato og sted publiseres på Privatistweb 20. mars. :) Aner ikke om det vil være noen eksamener etter 10. juni. Tror de fleste vil være i mai. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

privatistweb.no

Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev?

 

Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. 

 

Ja jeg har spurt de på mail, men rart at jeg ikke har fått vite dato.

 

Men tror du jeg blir å ha eksamen etter 10.juni? Er vel ikke vanlig?

 

Leste nettopp en plass der det sto at endelig eksamensdato og sted publiseres på Privatistweb 20. mars. :) Aner ikke om det vil være noen eksamener etter 10. juni. Tror de fleste vil være i mai. 

 

Haha nei, står ikke noe der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...