Gå til innhold

Trøste å bære, min ps4 viser ikke bilde på tv lenger ...


Anbefalte innlegg

Jada ... tirsdag smalt det, lynet slo ned noen km herfra, og minst 50 hus mistet internet grunnet nedslag i en trafo, og alle fikk ødelagt router fra telenor. Noen hadde svimerker opp etter veggene og måtte ha ny kontakt etc, mens andre bare router. 

 

Jeg fikk ødelagt en router. FIkk tak i ny i dag, og koblet denne opp. Spenningen var stor, og vips var nettet på plass. Så var jobb og plikter over for i dag, og jeg skulle spille på ps4 noen timer. 

 

Jeg slår den på, blått blinkende lys, går over til hvit fast lys, men ingen bilde på tven. 

 

Jeg skiftet hdmi kabel og bruker annen inngang på tv. ingen bilde. 

 

Jeg slår av ps4, venter litt, slår den på, og holder inne knappet i 7 sekunder til jeg hører en ny pipelyd. Slipper knappen men ingen bilde. 

 

Jeg skjønner såpass, at det er store muligheter for skade, men siden den slår seg på helt fint, riktig lys, man kan slå på med kontrolleren trådløst etc ... ingen løsning her ? 

 

Det er ikke lenge siden jeg sendte den inn grunnet defekt strømforsyning, og den har virket kjempe fint etter det. Jeg er bare litt lei av å sende avgårde ting når jeg har dem fordi jeg vil bruke dem.

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...