Gå til innhold

Notes/Domino får leve i mange år til

Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det i det hele tatt konsulenter man kan leie som jobber med notes/domino? Det er vel 5 år siden jeg har vært hos en kunde som brukte det men husker da at vi måtte få en person flydd inn for oppdatering.

Skrevet

Hamarøy Kommune bruker ikke IBM Domino/Notes, men konverterte til IBM Connections Cloud og IBM Verse for over et år siden. Dette er de nye generasjonene løsninger for samhandling fra IBM.

Skrevet

Finnes det i det hele tatt konsulenter man kan leie som jobber med notes/domino? Det er vel 5 år siden jeg har vært hos en kunde som brukte det men husker da at vi måtte få en person flydd inn for oppdatering.

Her får du support på IBM Domino og Notes: [email protected]

Skrevet

Har fått inntrykk at eldre gubber som er IT sjefer/ledere i en bedrift/kommune holdte seg til Lotus :) (riktig nok EDB, ikke IT) 

Var tilfelle med meg xD (2004 dog)

Skrevet

Ikke noe problem å finne konsulenter på Notes/Domino :-) Noen av dem finner du her: www.inforte.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...