Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med forhold


Anbefalte innlegg

Hei jeg er en mann på 26 år og jeg har problemer med kjæresten min. Hun har et trøblete forhold til sin seksualitet og derfor ikke så aktiv på den fronten. Meg derimot er helt motsatt. Over en stund har dette fungert greit, og jeg har forsøkt å tilpasse meg litt (sette mine behov til side) i fohold til hennes følser rundt temaet i håp om at det ble bedre ettervært.

 

Men i prosessen så føler jeg at jeg har tilpasset meg for mye slik at hun har mistet respekten for meg. Så en dag kom hun til meg og fortalte at hun var usikker på følsene sine med forholdet. Er det mulig å få forholdet på rett kjøl igjen eller er det like greit å bare slå opp. Jeg vil gjerne at det skal fungere, men jeg er ikke desperat heller så jeg kan slå opp.



Anonymous poster hash: a273c...8bf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sette mine behov til siden, trøblete forhold til seksualitet, forsøkt å tilpasse meg, mistet respekten for meg, usikker på følelsene sine...

Hallo, hvorfor piske en død hest? Gå videre, finn noen du er kompatibel med, noen du kan ha et forhold med, der du ikke trenger å slite med ovenfornevnte fjaseri.

Lenke til kommentar

"Hei jeg er en mann på 26 år og jeg har problemer med kjæresten min" For det første så er ikke dette et AA møte, for det andre så tror jeg heller at det er kjæresten din som har et problem med deg. Sikker på at du er for seksuell noe som skremmer henne. Å se en seksuelt frustrert mann er som å se en skadeskutt hund, avliving er eneste løsning.

 

Du har tydelig ikke lyst på dama og forstår ikke hva du skal gjøre, forstår at hun tviler på deg når du må på et forum for å finne svar og ikke mann nok til å finne det selv.


Anonymous poster hash: 4fcb5...165



Anonymous poster hash: 4fcb5...165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...