Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Arsenal


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.

Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre.

Tviler vel på at det har noe med det jeg da. Treneren ser de hver dag på trening og tar ut de han mener er i best form og passer matchplanen best. Liverpool drepte effektivt den planen.

Lenke til kommentar

 

 

Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.

Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre.
Tviler vel på at det har noe med det jeg da. Treneren ser de hver dag på trening og tar ut de han mener er i best form og passer matchplanen best. Liverpool drepte effektivt den planen.
Mye mulig. Men han har soleklart vært den beste spilleren de siste sesongene. I år har en vært flere klasser over nummer to på listen. Da er det rart å droppe ham i en toppkamp der laget må levere over normalen.
Lenke til kommentar

 

 

 

Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.

Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre.
Tviler vel på at det har noe med det jeg da. Treneren ser de hver dag på trening og tar ut de han mener er i best form og passer matchplanen best. Liverpool drepte effektivt den planen.
Mye mulig. Men han har soleklart vært den beste spilleren de siste sesongene. I år har en vært flere klasser over nummer to på listen. Da er det rart å droppe ham i en toppkamp der laget må levere over normalen.

Jeg sier ikke det var et riktig valg. Jeg bare tror ikke på alt Daily Star skriver, og velger å se etter en mer logisk og lite konspiratorisk forklaring på hvorfor det ble valgt slik det ble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...