Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten mista følelsene over natta?


Anbefalte innlegg

Jeg ble dumpa av typen for ei uke siden og er ganske forvirra. Vi møttes i utlandet i fjor (felles jobb) og ting begynte kjempebra. Jeg var dødsforelska i gutten, og hadde aldri følt noe lignende før. Han var også kjempekeen og kunne ikke slutte å skryte av oss  :closedeyes:  I november fant jeg ut at han hadde sendt et par meldinger til kompisen sin i oktober hvor han sa han var "drittlei" av meg og skulle slå opp asap. Jeg tok det opp med han og han beklagde seg og ga forklaring etc etc, så jeg valgte å gi han en sjanse til. Et par dager tidligere hadde han sagt til meg at han snart skulle flytte tilbake til Norge fordi han var lei av jobben og det betød at vi måtte slå opp hvis jeg ble igjen der. 

 

I løpet av de neste ukene sa han at han fortsatt hadde lyst til å være sammen når vi kom tilbake til Norge. Det lovte han. Da vi kom hjem ble vi langdistanse og jeg dro for å besøke han i et par uker. Det var de beste tre ukene av livet mitt, jeg var så sykt lykkelig og det virka som om han følte det på samme måte... Men knapt en uke etter at jeg dro hjem da jeg bare skulle ringe han og prate litt, kom det fram at han ikke var glad i meg lenger og trodde følelsene var borte for godt. Jeg krevde en forklaring på dette, og svaret han ga meg var at han hadde hatt følelser for meg en god stund, men at de forsvant den siste uka jeg var hos han. Hvordan er det mulig? Han sa det ikke var min feil og at jeg ikke kunne gjort noe annerledes. Jeg føler det er noe mer han ikke forteller meg, for jeg forstår ikke hvordan han kunne gidde å være sammen med meg så lenge når han bare kunne ha gjort det slutt fra tidlig av?  :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke godt å si. Kanskje han liker å være singel. Kanskje han har funnet noen andre. Kanskje han følte at du var for ivrig og ikke var vant til denne situasjonen (noe du ikke må bry deg om videre, andre gutter ville nok satt pris på at du likte dem!) 
 

Anbefaler å ikke mase på ham videre og se om han ombestemmer seg, så kan du heller ta det derfra.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

"jeg krevde en forklaring på dette".... 

 

"hvorfooor"...

 

Dummeste en kan spørre om, du får ikke svar, du får aldri svar, aldri spør. Innfinn deg med faktumet at vedkommende ikke vil være sammen med deg, grunnen skal du gi beng i. Det er ikke så enkelt å vite hvorfor man ikke vil være sammen med noen, det er ikke en "spesifikk grunn", det bare er sånn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ganske intenst å dra på besøk til noen i tre uker. Kanskje også litt for intenst for ham?

Vel, han hadde lagt planer for oss nesten to uker fram i tid, så da ville han jo at jeg skulle bli såpass lenge ihvertfall. Jeg spurte han flere ganger når han synes det ville passende for meg å dra hjem, men hver gang sa han bare "Jeg vet ikke", jeg fikk ikke noe ordentlig svar.  Så da spurte jeg om det var greit å bli en uke til slik at vi fikk med oss valentines og det var i orden. Hvis han mente noe annet så kunne han bare sagt i fra. 

Lenke til kommentar

 

Ganske intenst å dra på besøk til noen i tre uker. Kanskje også litt for intenst for ham?

Vel, han hadde lagt planer for oss nesten to uker fram i tid, så da ville han jo at jeg skulle bli såpass lenge ihvertfall. Jeg spurte han flere ganger når han synes det ville passende for meg å dra hjem, men hver gang sa han bare "Jeg vet ikke", jeg fikk ikke noe ordentlig svar. Så da spurte jeg om det var greit å bli en uke til slik at vi fikk med oss valentines og det var i orden. Hvis han mente noe annet så kunne han bare sagt i fra.

Tipper han ikke turte å si ifra. Dessverre for dere begge.

Lenke til kommentar

Man mister aldri følelsene over natta, med mindre man har en psykologisk diagnose. Og som du sier var han lei, men beklaget og dere prøvde litt til, så dette er nok noe han har tenkt på en god stund. Hvis en dame sa til meg eller andre at hun var lei meg, så ville det vært kroken på døra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble dumpa avI november fant jeg ut at han hadde sendt et par meldinger til kompisen sin i oktober hvor han sa han var "drittlei" av meg og skulle slå opp asap.  Errm... Du burde ha tatt hintet allerede her...? Det er vel ikke normalt å sende flere meldinger til kompisen sin vedr dette, og så plutselig beklage og si at man vil fortsette når man først blir konfrontert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...