Gå til innhold

Spill overwatch med meg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen interesse i å spille overwatch? Lager discord server så du trenger ikke ofre din anonymitet!

Kanskje,lurte egentlig på om du fikk donert håret ditt tidligere.Har lite med spørsmålet ditt å gjøre men ..........

 

Fant ikke ut hvor jeg kunne gjøre det enkelt og greit så bare kuttet det av og kastet det. Trist, for håret mitt er veldig fint.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Spiller dere fortsatt Overwatch? Skulle gjerne hatt noen OK folk å spille med, drittlei solo queue med folk som ikke kommuniserer. 

 

(Jeg er ikke ekstremt god, men kompetent i alle roller. Har slitt nede i silver nå i det siste men har vært opp i platinum en kort periode. Lagspiller, fyller rollene som mangler)

Lenke til kommentar

Jeg spiller fortsatt overwatch. Tvungen pause da høyreklikken på musen er blitt fucka så må ha ny før jeg setter i gang igjen. Fikk 1960 SR da jeg ble ferdig med placements. Er ikke supergod selv men jeg digger spillet og kan bytte til masse forskjellige karakterer jeg kan mestre (går mest i lucio, mercy, rein, junkrat, torbjørn og zenyatta for tiden)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller fortsatt overwatch. Tvungen pause da høyreklikken på musen er blitt fucka så må ha ny før jeg setter i gang igjen. Fikk 1960 SR da jeg ble ferdig med placements. Er ikke supergod selv men jeg digger spillet og kan bytte til masse forskjellige karakterer jeg kan mestre (går mest i lucio, mercy, rein, junkrat, torbjørn og zenyatta for tiden)

 

Er discorden deres fortsatt aktiv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...