Gå til innhold

FEATURE: For Honor imponerer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alle i Norden burde boikotte dette spillet. Snakk on å misrepteserere vikinger! Ser ut som hudfarga oker fra wow

Vi kunne jo begynt med å boikotte oss selv;) Lenger bort fra hvordan vikinger var er det få andre folkegrupper som har vandret;)

Egentlig ikke. Norske samfunnet og nordmenn er veldig vikingete.

Lenke til kommentar

Virker som et spill som mange har veldig blandet meninger om. Jeg likte det jeg prøvde i beta veldig. Om det bare hadde vært et typisk hamre ivei på knapper å slå vilt rundt seg spill så hadde det blitt kjedelig fort.

 

Men spillet er jo som om Dark Souls serien hadde en heftig lørdags natt med diverse fighting spill. Ekstremt tilfredsstillende kamp mekanismer som får tilogmed Dark Souls og lignende spill til å fremstå pinglete i sammenligning når det kommer til dybde og vanskelighetsgrad. OM du møter gode spillere vel å merke og ikke hugger deg vei til seier uten å blunke.

 

Skal bli veldig spennende å se hvor heftig dem beste spillerne kommer til å bli når dem mestrer spillet. Tipper det blir endel spektakulære videoer i tiden fremmover.  

Lenke til kommentar

Spillet er fint det, men jeg setter noen spørsmålstegn ved hvor grådige ubisoft egentlig er. Full versjon, altså premium edition, koster opp mot 900 kroner. Og da er det en full blown ingame store som lar deg kjøpe ALLE perks til ALLE heroes. Om ikke det var nok kan du kjøpe deg stål (ingame currency) til den store gullmedaljen. Det er ikke så fett å ha brukt 900 spenn på et spill bare for å møte en kis som har svidd av 5000 for å unlocke alt dag 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...