Gå til innhold

Telenor lanserer data rollover


Anbefalte innlegg

Det er ikke så mange aktører å velge mellom.

Du tror kanskje vi har mange "teleselskaper", men det stemmer ikke.

Vi har Telenor, Telia, Hello og ICE. Banzai ble sabotert av Telia og forsvant.

Alle andre er merkevarer og datterselskaper som eies av gigantene Telenor og Telia.

ALLE bruker også dekningen til disse to gigantene, unntatt routere fra ICE som har egen infrastruktur uten telefon-funksjonalitet.

 

Om du er misfornøyd med Telia, taper de ingenting på at du bytter til Chess.

Om du er misfornøyd med Telenor, taper de ingenting på at du bytter til Talkmore.

 

Mange er også avhengig av dekningen til en av disse to gigantene, og kan ikke bytte til den andre giganten pga. dekningen hjemme, på hytta, på jobb eller liknende.

 

Hvorfor skal folk som føler seg urettferdig behandlet, bare holde kjeft om det og bytte operatør i stillhet?

Plager det deg at folk diskuterer i et diskusjonsforum?

 

Det finnes kun ett abonnement jeg kan ha.

Telia smart Total med 40 GB.

Alt fra Telenor er uaktuellt pga. dekning der jeg ferdes. Ingen andre har 40 GB.

Hvem skal jeg bytte til, sa du?

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er ikke det minste rart at mobilselskaper med fler kan flå kunder i Norge sammenlignet med land vi ellers sammenligner oss med så lenge konsumenter og kunder forsvarer bedrifter som driver med slik kundebehandling ovenfor en selv og/eller andre konsumenter og kunder... Forbrukere og kunder som finner seg i å behandles slik, og finner seg i at andre behandles slik er med på å gjøre slik oppførsel og behandling av seg selv og andre legitimt. Ingen av delene er noe jeg for min del synes er akseptabelt. Vet ikke om det er en blanding av janteloven og missunnelse som gjør at enkelte har problemer med at andre har bedre betingelser og avtaler enn de selv??

 

Både "man skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv", og legitimering av dårlig kundebehandling, som igjen på sikt kan ende opp med at dårlig kundebehandling kan bli regelen, er noe flere burde tenke over.

Er gratis og raskt å portere til noen andre om du føler deg urettferdig behandlet.

 

 

Leste du det siste avsnittet jeg skrev, og forstod du det?? Har du tenkt over (de potensielle) konsekvensene av å bare godta dårlig kundebehandling som dette, og hva det på sikt kan føre til?? Ønsker du at vi skal bevege oss mot at dårlig kundebehandling blir regelen fordi alle godtar at det er slikt, og ikke bare det: Men at andre kunder og konsumenter atpåtil forsvarer dårlig kundebehandling?!

 

Ellers har "Mannen med ljåenflere gode poenger i innlegget til morgenen i dag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telias kunder har fått beskjed om at data rollover er i gang fra og med mars måned

 

Ja, men i følge facebooksidene deres behandles kunder med Sjokkpris-abonnementet dårlig denne gangen OGSÅ: Telia presterer å påstå at siden vi "egentlig" har 1GB i abonnementet, så er det maks 1GB som kan overføres til måneden etter! At vi EGENTLIG har 6GB, og dermed BURDE kunne fått overført opptil 6GB til måneden etter, DET skriver de ikke noe om...!

Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke det minste rart at mobilselskaper med fler kan flå kunder i Norge sammenlignet med land vi ellers sammenligner oss med så lenge konsumenter og kunder forsvarer bedrifter som driver med slik kundebehandling ovenfor en selv og/eller andre konsumenter og kunder... Forbrukere og kunder som finner seg i å behandles slik, og finner seg i at andre behandles slik er med på å gjøre slik oppførsel og behandling av seg selv og andre legitimt. Ingen av delene er noe jeg for min del synes er akseptabelt. Vet ikke om det er en blanding av janteloven og missunnelse som gjør at enkelte har problemer med at andre har bedre betingelser og avtaler enn de selv??

 

Både "man skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv", og legitimering av dårlig kundebehandling, som igjen på sikt kan ende opp med at dårlig kundebehandling kan bli regelen, er noe flere burde tenke over.

Er gratis og raskt å portere til noen andre om du føler deg urettferdig behandlet.

Leste du det siste avsnittet jeg skrev, og forstod du det?? Har du tenkt over (de potensielle) konsekvensene av å bare godta dårlig kundebehandling som dette, og hva det på sikt kan føre til?? Ønsker du at vi skal bevege oss mot at dårlig kundebehandling blir regelen fordi alle godtar at det er slikt, og ikke bare det: Men at andre kunder og konsumenter atpåtil forsvarer dårlig kundebehandling?!

 

Ellers har "Mannen med ljåen" flere gode poenger i innlegget til morgenen i dag...

Får man dårlig kundebehandling et sted og det ikke er forbedring over 3-4 år, så bytter man selskap. Ellers er alternativet forbrukerrådet om man vil kjempe. Jeg var kunde hos Telia i 15 år. Jeg ble ikke belønnet for det, derfor har jeg byttet selskap i 2015 og aldri sett meg tilbake.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...