Gå til innhold

Hjelp til valg av en BRA gaming PC og skjerm. Max 30.000 for pc+skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, mange ville ikke ha brukt 30k på en data heller men når noen allerede skal slå på stortromma så kan man like så godt gjøre det ordentlig. Tastatur er og noe som skal brukes i flere år så er forsvarlig å kjøpe noe ordentlig på den fronten i mine øyne.

 

Ser forresten ut som du endte med et bra oppsett! Håper du blir fornøyd!

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

 

Da har jeg bestemt meg. Og PC er bestilt :) takk for hjelp, og innspill.

 

Ble dette: https://www.komplett.no/wishlists/a3896ed9-83f9-476e-8ffe-9c9a49dae263

Bra at du gikk for en skikkelig strømforsyning! Ser ut som et bra oppsett i mine øyne (dog ville jeg aldri funnet på å bruke 1500,- på et tastatur, men det er meg)

 

Helt enig. Men jeg brukte 2200 for en merze psu, skal ha flere på sikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk takk.. Tipper jeg blir fornøyd. Frister veldig med en skjerm til. Men samtidlig så vet jeg ikke helt hva jeg trenger det til :p Og koster peng gjør det!

 

Ang tastatur så leita jeg litt på nettet, leste tester, og produktomtaler av andre, og falt derfor på det tastaturet og den musa :)

Regner med det blir bra..

 

Så nå må jeg ha ny pc pult, headset og gaming stol :p

Lenke til kommentar

Takk takk.. Tipper jeg blir fornøyd. Frister veldig med en skjerm til. Men samtidlig så vet jeg ikke helt hva jeg trenger det til :p Og koster peng gjør det!

 

Ang tastatur så leita jeg litt på nettet, leste tester, og produktomtaler av andre, og falt derfor på det tastaturet og den musa :)

Regner med det blir bra..

 

Så nå må jeg ha ny pc pult, headset og gaming stol :p

HyperX Cloud 2 (IKKE Revolverutgaven) er et av de bedre hodetelefonene du får per dags dato som er tiltenkt spillere. Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Eh Hvorfor ikke Asus Rog Swift  PG279Q  ? Er ikke dette den nyeste å beste skjermen da. PG28 er jo gamlere og lillebror.

PG29 har vel IPS panel også som er bedre ? 

 

Er det bare jeg som stusser over dette elller

 

https://www.prisjakt.no/product.php?p=3333873

Men det er alltid sånn. Finnes alltid en litt bedre, litt dyrere osv.. Jeg skulle ha PC til 20.000, men endte på over 30.000kr. Så ett sted må det bli stopp. Den skjermen jeg kjøpte var egentlig over budsjett, men virket bra til den prisen. Og den du henviser til er enda flere tusen kr dyrere.
Lenke til kommentar

Åhhh, kjenner det klør i fingrene akkurat nå! Ingenting er som å få alt levert slik å bare ta seg et godt glis å begynne å jobbe! :D
Lykke til!

 

Til headsett vil jeg anbefale Astro A50. Det er svin dyrt, men er verdt hvert øre etter min smak. 
Stol er jeg stor fornøyd med DXRacer Formula, men tror ikke Komplett selger disse lengre. AkRacing sine er også svært gode.

 

Til bor så går du på Ikea og kjøper et billig bor.. Ikke noe vits å kjøpe et stort svært stygt dyrt bord :)

Lenke til kommentar

Hehe det blir skikkelig bra det der bgullhaugen. Kjenner jeg har veldig lyst på det Gtx 1080 kortet ditt, hvilken oppgradering det ville blitt. Har gtx 760 :/ 

 

Til headset så anbefales X2 Fidelio, er hifi headsett ikke alt for dyrt men funker knall bra i spill såvel som musikk og film. Nå senest spilt Resident evil 7 :D !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...