Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea v Arsenal


#TeamBenbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nok en kamp mellom Chelsea og Arsenal, hvor jeg lurer på hva i alle dager som var planen til Wenger.
Vi har nesten samme kontroll i denne kampen som vi hadde når vi vant 6-0. 

Lenke til kommentar

Greit å få bekreftet hvor langt unna man er konkurransen til seriegull. Langt, langt unna. Chelsea kunne fort ha vunnet mer om de hadde villet. Spilte vel på 70-80%.

 

Spennende å se om Arsenal klarer å heve seg fremover og klare topp 4. Det blir vanskelig. Klubben er uten tvil den svakeste av de som ligger der oppe nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nok en kamp mellom Chelsea og Arsenal, hvor jeg lurer på hva i alle dager som var planen til Wenger.

Vi har nesten samme kontroll i denne kampen som vi hadde når vi vant 6-0.

 

Svaret er at det ikke er noen plan. Wenger opererer ikke slik. Det har flere spillere bekreftet tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nok en kamp mellom Chelsea og Arsenal, hvor jeg lurer på hva i alle dager som var planen til Wenger.

Vi har nesten samme kontroll i denne kampen som vi hadde når vi vant 6-0.

Han har ingen plan. Han sender det han mener er de 11 beste for å løse oppgaven og lar de selv ta oppgaven.

 

Det er litt satt på spissen, men var det ikke nettopp Fabregas som kritiserte Wenger for å sende utpå et lag uten noen skikkelig strategi og taktikk? Da er det ikke rart det ikke skjer bedring. Selv motstanderlaget klør seg i hodet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Nok en kamp mellom Chelsea og Arsenal, hvor jeg lurer på hva i alle dager som var planen til Wenger.

Vi har nesten samme kontroll i denne kampen som vi hadde når vi vant 6-0.

Han har ingen plan. Han sender det han mener er de 11 beste for å løse oppgaven og lar de selv ta oppgaven.

 

Det er litt satt på spissen, men var det ikke nettopp Fabregas som kritiserte Wenger for å sende utpå et lag uten noen skikkelig strategi og taktikk? Da er det ikke rart det ikke skjer bedring. Selv motstanderlaget klør seg i hodet.

 

 

Hva i alle, var ikke klar over at det var sånn det var.

Forklarer jo også hvorfor han gjerne ikke er den første til å stå å skrike på sidelinja. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...