Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 2


Anbefalte innlegg

Jepp, da er 1 stk bestillt!

Får håpe jeg ikke reagerer på regnbue effekten...

Hadde ikke tenkt å skaffe meg projektor enda, men tror dette tilbudet var en grei unskyldning.

 

Til helgen skal vi gutta linke kryssboks, håper jeg kan dra til med en overraskelse.

Vi kjører ca en kveld i mnd, da drar vi 4 tv/xbox'er hjemm til noen og spiller til langt på natt! Anbefalest!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva? Nå har de satt den ned til 8 060,-. Dagen etter tilbudet på 8995,-

 

Er dette en seriøs sjappe eller kødder de bare? Noen som har erfaring fra dem?

 

http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkter...=0&g1=38&g2=185

 

 

RKS

Står 10.000 blanke der nå.. Om sjappa er seriøs eller ikke er et annet spørsmål. Ettersom det ikke står noe om forbrukerrettigheter osv på siden deres i forbindelse med kjøp og at sjappa i tillegg ikke ligger på lista over nettsjapper i webshopguiden, vil jeg tippa at den ikke er så sinnsyk seriøs.. Bare mine to cents

 

Likte forøvrig tittelen "Kasseapparat/Alt-Mulig-Mann" på to av de ansatte...

Endret av scirocco
Lenke til kommentar

:blush:

..eh Jo, det er selvsagt den nye prisen uten mva. (9995,-)

 

Da jeg bestillte projektoren så førte jeg den på et firma. Regner med at det ligger en liten Cookie på pc'en min, så gjør at det blir vist priser eksl. mva.

 

Men JA, jeg følte meg LITT snytt her en liten stund!

 

Nå gleder jeg meg bare til den kommer i posten. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min kl 23.59, så jeg er vel sist i køen. Men har ikke på følelsen at det ble så mange som slo til på denne luken.

 

Vi får den vel ikke før tidligst over helgen.... sukk! Det står jo ubekreftet annkomst den 5. des. Regner med de ventet for å se hvor mange de trengte å bestille. Så projektorene er vel bestillt i dag. Håper de kommer fra grossist i Norge.

 

 

RKS

Lenke til kommentar

Prosjektoren min kom idag...

 

Pakket den ut, gav F i manualen (tar den på sengen i kveld) og koblet til strømmen..

 

Først så jeg slik ut: :wow:

Så så jeg slik ut: :thumbs:

Og når jeg skuler bort på den nå så ser jeg slik ut: :love: (nesten)

 

Nå har ikke jeg så veldig god erfaring med prosjektorer, men jeg har sett et par tre stykker i løpet av de siste årene og jeg må si at InFocus X1 definitivt er den beste av dem alle.

 

Ikke noe tegn til "regnbueeffekten" eller noe slikt tull :)

 

Gleder meg til Onsdag.. da har jeg fri og prosjektoren skal "stresstestes"...

 

Mvh.

Dings

 

EDIT: skrivefeil

Endret av Dings
Lenke til kommentar

Jeg bestilte 07:25 om morgenen.. Først stod det lev.-dato 5. desember, men så endret de den til "ubestemt" 15. og så til 17.. :ermm:

 

Så i forgårs tenkte jeg bare at jeg skulle sjekke ordrestatus og da stod det at den var sendt...

 

Har hverken fått ordrebekreftelse eller "Nå er varen din sendt-mail" fra digitalimpuls på mail så sånn sett er det litt dårlig, men men.. Så lenge prosjektoren kom er jeg fornøyd.. :)

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Gratulerer med vel anvendte penger :yes: Da er det bare å peke nese til de som ikke fikk ut fingern hihihi. Selv er jeg strålende fornøyd med min X1. Anbefaler grått greyline lerret fra avforum.no eller grå rullegardin fra ikea. Kjøpte meg selv greyline lerret, og har aldri angret et sekund. Bildet ble som natt og dag sammenlignet med det eldgamle lysbildelerrettet jeg brukte de første dagene.

Endret av Linuxguru
Lenke til kommentar

Godt å få bekreftet GreyLine lerret.

 

Jeg gikk noen dager i villrede og viste ikke hva jeg skulle ha.

Først tenkte jeg GreyLine, så sa gutta på HiFi-klubben at projektorer alltid skulle ha hvitt lerret. (?)

 

Etter en liten titt på avforum så bestillte jeg GreyLine og venter på det.

Flott at du da kan bekrefte at det gir et bedre bilde.

 

Når det gjaldt det å få fingeren ut på X1 til 8995,- så slet jeg litt.

 

Satt 23:59 om kvelden da tilbudet skulle gå ut og fyllte inn bestillingen.

Da jeg skulle trykke "bekreft" viste det seg at modemet hadde falt av linjen.

Men da jeg connecta 00:01 så ble ordre bekreftet med 8.995,- og det er den prisen som står på ordrestatus.

Lenke til kommentar
Godt å få bekreftet GreyLine lerret.

 

Jeg gikk noen dager i villrede og viste ikke hva jeg skulle ha.

Først tenkte jeg GreyLine, så sa gutta på HiFi-klubben at projektorer alltid skulle ha hvitt lerret. (?)

 

Etter en liten titt på avforum så bestillte jeg GreyLine og venter på det.

Flott at du da kan bekrefte at det gir et bedre bilde.

 

Når det gjaldt det å få fingeren ut på X1 til 8995,- så slet jeg litt.

 

Satt 23:59 om kvelden da tilbudet skulle gå ut og fyllte inn bestillingen.

Da jeg skulle trykke "bekreft" viste det seg at modemet hadde falt av linjen.

Men da jeg connecta 00:01 så ble ordre bekreftet med 8.995,- og det er den prisen som står på ordrestatus.

Du kunne ha ventet til rundt klokken 9 dag 3 om du så ville :p .. jeg oppdaget ikke tilbudet før på jobben på dag 3.. da sto den fortsatt til 8995,- .. så jeg antar at de på digitalimpuls.no ikke har endret prisen før de kom på jobb dagen etter :) .. ikke vet jeg, men jeg fikk iallefall bestilt en x1 til 8995, og ti minutter etter bestillingen hadde de skrudd opp prisen med 1000kr.. HEHE! *glise*

 

Men regnbueeffekten alle prater om.. det er ingen som klarer å beskrive den a? de som ser det, ser man farger rundt f.eks et hode med hvit bakgrunn eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Kjipt :( Fikk svar fra digitalimpuls i dag.. får antageligvis ikke prosjektorn før utpå nyåret..

 

 

----

Hei!

 

Du ligger veldig langt bak i køen. (du bestilte etter tilbudet var over)

Slik det ser ut nå klarer vi ikke og lever til deg før etter nyttår.

 

Hvis du synte dette er urimelig vil jeg gjerne at du leser betingelsene

rundt hw.no sin julekalender.

"NB: Tilbudet gjelder bare i dag xx. desember 2003 og kun så langt

butikkens lager rekker!"

 

Vi valgte og fortsatt gi kundene projektoren til tibudspris selv om vi

rimelig fort ble tomme. (vi hadde 20 stk på lager)

 

Hvis det haster veldig for deg så er det full mulighet til og avbestille

og evt handel et annet sted.

Vi kan også levere den med en dags leveringstid med da men en annen

pris, 12995,-

----

Endret av redfox_
Lenke til kommentar

Vil bare påpeke at det illustrasjonsbildet er _sterkt_ overdrevet - men det må til for i det hele tatt å kunne forklare fenomenet Jeg kan gjerne gjenta meg selv i det uendelige; til 9000,- er InFocus X1 tidenes oppgradering!

 

Bare sørg for å bruke progressive kilder, så får dere best billedkvalitet. F.eks. det koble en PC på gir det klart beste bildet. Å bruke en HTPC med godt skjermkort og digital ut fra lydkortet overgår enhver DVD-spiller i prisklassen opp til 50.000,- hevder mange AV-eksperter. Jeg ser iallefall klar forskjell på interlaced inn fra video eller xbox f.eks. og bildet som en PC gir meg.

 

Anbefaler forøvrig Linux som OS og freevo som frontend. Fungerer ypperlig, og er gratis som i øl og ytringsfrihet ;)

Lenke til kommentar

Jeg var hos en butikk og så på X1 :love: i dag. (for første gang) og jeg så ikke noe til reinbue effekten selv om jeg prøvde, lot blikket flakke over skjermen.

 

Men hvilket bilde, pjuuh! Det er jo helt topp. Vist på hvit lerret 180cm. Jeg var fokusert på å skaffe meg et grått lerret for å få skikkelig sortfarge. Men når jeg så hvor fin den hvite (glinsende) fargen var så er jeg ikke sikker lenger. I følge http://www.bigscreen.se/ så anbefaler de hvit duk med 1 i gain. Men det forutsetter at man blender litt mere for lys ellers.

 

Tror jeg skal slå til på det 180x180 lerrettet til Digital Impuls til 1542,-

 

Gleder meg som en unge nå. Som Linuxguru skriver: til 9000,- er den tidenes oppgradering :yes:

 

Til Redfox_: Synd at du ikke får projektoren til jul :no: men den som venter på noe godt..... :thumbup: (håper jeg ikke får samme e-post) Det må nå seiest at det var OK av Digital Impuls å gi oss tilbudet, selv om vi bestillte etter de 20 de hadde var utsolgt. Men jeg skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid. Jeg har jo ventet siden morgenen den 3. des. ;)

Lenke til kommentar

må bare presisere at jeg ikke fikk mailen sånn uten videre.. jeg spurte de om ryktene at de kanskje ikke kunne klare å levere før utpå nyåret var sant.. er du en av de som bestilte etter at tilbudet egentlig hadde gått ut, så får du nok ikke prosjektoren før utpå nyåret du heller.. Jeg tror jeg drar på smartclub og kjøper meg en 3m S10 prosjektor til 10k .. 1200 ansi, svga, 4000t levetid på pæra ved 1000 ansi.. men den er LCD.. :/

 

Dessuten kan det hende jeg ikke får den før kanskje TO uker etter 1.jan .. skulle likt å hatt den, men har gått å ventet siden 3.des jeg også.. orker ikke å vente mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...