Gå til innhold

TEST: Kygo A7/800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Styr unna.

 

 

 

 

Hele testen handler jo i bunn og grunn om at Iphone ikke støtter AptX, som er den vanligste standarden for høydefinisjon lyd over blåtann. Dette klarer dere appåtil uten å nevne ordet "AptX". I stedet slakter dere hodetelefonene, som om Iphones er det eneste som betyr noe.

 

Nå har det seg sånn at bare 15% av smarttelefoner er Iphones, men likevel, for oss andre står det knapt nevnt lyden på hodetelefonene i det hele tatt. Bare en skikkelig, skikkelig nedsabling av produktet fordi det ikke er laget for Iphone-eiere.

 

Vel, jeg må egentlig bare takke og bukke. Dette er tross alt den viktigste testen av hodetelefonene som ligger der ute, DN har en positiv en, men den er bak betalingsmur. Hodetelefonene har ellers 8.33 av 10 på prisjakt. Og når den mest leste testen advarer mot å kjøpe hodetelefonene (av irrelevante grunner for mesteparten av potensielle kunder) så skjer det morsomme ting med etterspørsel og dermed pris.

 

Så jeg fikk gleden av å kjøpe disse for 299,- i butikk. For den prisen kan man riktig nok få nobrands levert fra eBay, men da knaker de og har ekko inni hardplasten. Så dette prisfunnet kan jeg nok takke deres Iphone-sentrisitet for :)

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...