Gå til innhold

Fant utpressingsvare i Google Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd varsle Google om skadelig programvare i Google Play, men klarte ikke komme frem til noen som kunne gjøre noe med det.

 

Har også flere ganger prøvd få dem til å forbedre helt amatørmessig sikkerhet på enkelte plattformer de har som er helt åpne for misbruk, men har ikke klart få noen til å ta ansvar.

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte å kontakte Google på altså? Google og Microsoft er vel verdensmestere i dårlig kundeservice?

 

Tja, Facebook svarte meg faktisk da jeg prøvde rapportere phishingforsøk til dem, vet ikke om det var så mye bedre....

 

Meg 1: Her er et phishingforøk som dere sikkert ønsker stoppe.

Facebook 1: Nå skal facebooksiden din fungerer igjen.

Meg 2: Det er ingen facebookkonto koblet til denne mailadressen. Forklarer litt hva phishing er og hvorfor de burde stoppe dette.

Facebook 2: Vi kan garantere at ingen i facebook har sendt deg den e-posten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd varsle Google om skadelig programvare i Google Play, men klarte ikke komme frem til noen som kunne gjøre noe med det.

 

Har også flere ganger prøvd få dem til å forbedre helt amatørmessig sikkerhet på enkelte plattformer de har som er helt åpne for misbruk, men har ikke klart få noen til å ta ansvar.

 

Nå er jeg nysgjerrig her. Hvilken programvare var dette og hva slags skadevare? Også hvilke plattformer er det som er helt åpne for misbruk?

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte å kontakte Google på altså? Google og Microsoft er vel verdensmestere i dårlig kundeservice?

Et selskaps kunder er de som betaler dem for deres produkt. Android er ikke noe Google selger, det er bare en produksjonskostnad for dem (for å produsere produktet som er relevante annonsevisninger). De som betaler Google er annonsørene, og de har kjempegod telefonsupport etter det jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...