Gå til innhold

Chenbro Gaming Bomb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke helt hvor klarsynt du er men, nå er det jo KABINETTET de tester, ikke strømforsyningen som sitter i, som tydligvis varierer litt fra gang til gang siden kabinettet de tester til&med har nøyaktig samme produktnr eller noe.

 

 

Så hvis jeg bytter ut strømforsyninga i chieftec-kabinettet mitt med en ny en så får jeg et helt annet kabinett mener du? :ermm: kult :yes:

Lenke til kommentar
Nok en test av et kjedelig produkt. Nå er det på høy tid med noe OVERKLOKKING.

Jeg har sagt GANG PÅ GANG at du skal komme med klager, tilbakemeldinger osv. i kategorien, IKKE I TRÅDENE HVOR VI DISKUTERER ARTIKLENE!!!

 

1 måneds utestengelse tildeles herved (også pga. div. andre forhold).

Det var mildt sagt på tide, alt som kommer fra han her er klager, i hw forumet er det drittkasting og i gamer forumet er det spoilers.

Lenke til kommentar

Har forresten dette kabinettet selv, jeg er ikke spesielt begeistret for hurtigkoblingene, synes også det er for lite med 2 vifteplasser. Men PSUen er genial og nesten helt stille, også den knappen for å åpne kabinettet er veldig smart. Alt i alt et ok kabinett, og et bedre kjøp enn chieftech dragon serien.

Lenke til kommentar
Har forresten dette kabinettet selv, jeg er ikke spesielt begeistret for hurtigkoblingene, synes også det er for lite med 2 vifteplasser. Men PSUen er genial og nesten helt stille, også den knappen for å åpne kabinettet er veldig smart. Alt i alt et ok kabinett, og et bedre kjøp enn chieftech dragon serien.

Så lenge det er 12x12cm plasser holder dette i lange baner ;)

Lenke til kommentar
Har forresten dette kabinettet selv, jeg er ikke spesielt begeistret for hurtigkoblingene, synes også det er for lite med 2 vifteplasser. Men PSUen er genial og nesten helt stille, også den knappen for å åpne kabinettet er veldig smart. Alt i alt et ok kabinett, og et bedre kjøp enn chieftech dragon serien.

Så lenge det er 12x12cm plasser holder dette i lange baner ;)

er ikke det vet du :p 92mm og 120 mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...