Gå til innhold

Finansselskap, og lån.


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvilke finansselskap som er grei å søke lån hos? 

 

Årsaken til at jeg søker lån er at jeg har to lån hos to selskaper, altså innen reise, og på et kredittkort, men tenker på å samle alt hos en. 

 

Jeg har vært i en litt økonomisk knipe, men kommer ovenpå nå etter at jeg kommer til å gå opp kraftig i lønn. 

Jeg fikk mail fra en lånemegler om diverse finansselskap som jeg kunne bruke. Blant annet BB finans Og STK-finans.Men ble plutselig bombandert med en haug med meldinger: har du bestemt deg? osv. Jeg behøvde tid å tenke på det, og trodde ikke at jeg skulle motta ca 10 meldinger på 3 dager om at : nå ville de vite om jeg hadde bestemt meg, osv.. sett i gang osv.. 

 

Jeg vil ikke diskutere med dere låneårsakene eller at dere mener at jeg har gått i luksusfellen. Det er snakk om et lån på 50 000 kroner, og det skal jeg forsøke å kvitte meg med så fort som mulig. Noen råd? 



Anonymous poster hash: bd1ae...f38
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med en så lav sum som 50k har du ikke gått ordentlig på trynet en gang, hvis du har jobb og planlegger å betale ned så fort som mulig snakker vi om noen hundrelapper i forskjell, ta det første du kommer over(fra en seriøs aktør) og ikke legg så mye arbeid i det.

 

Jeg har kun ca 41 000 kroner i lån, men kan tenke meg å låne 50 000 kroner. En rundere sum for å ha litt i bakhånd til jeg får bygget meg opp igjen. Jeg kommer til å øke fra 16 000 kroner utbetalt til 20 000 - 25 000 kroner hver måned, og det vil hjelpe på. Men akkurat nå er jeg ganske fattig. Så Nei jeg har nok heldigvis ikke gått ordentlig på tryne ennå, men er redd for å gjøre det. 

 

Anonymous poster hash: bd1ae...f38

Lenke til kommentar

Så løsningen på 41 000kr i lån er å ta 50 000kr i lån?

Du har riktignok bare snublet enda, men du er på vei til å tryne skikkelig med den tankegangen.

 

Ta lån på 41 000, etter det er betalt så sparer du enda mer som du har i bakhånd.

Ikke lån penger for å ha i bakhånd når du allerede har problemer med det du har.

Endret av aklla
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...