Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer med damer rundt 50-60 år?


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Noen som har erfaringer med damer i denne alderen og når dere selv har vært en del yngre.. sånn.. type 30 år? Minne for livet? Angret du? Bra? 

 

Anonymous poster hash: fcb3a...6c6

 

Minne for livet absolutt !   Rekorden er vel ei på nesten 70, når jeg var midt i 30-åra. Ca. 35 år eldre.

 

Men det som VIRKELIG fikk meg hekta på godt voksne damer, var da jeg pulte mora til en kompis av meg når jeg var 24 og hun 52.

Hun hadde noe sensuelt og "dyrisk" over seg som gjorde at jeg hadde vært avstandskåt på henne lenge, tross aldersforskjellen.

Klesstilen hennes og måten hun gikk og førte seg på,fin figur med passe store bryst, brede gyngende hofter og ei deilig passe bred rompe. Samt at hun alltid dufta veldig godt. Litt sånn tung og sexy kjerringparfyme. Brukte oftere kjole/skjørt enn bukse.En enorm erotisk tiltrekningskraft. Hun kort sagt trigga og hissa meg noe voldsomt.  I ettertid innrømmet hun at hun hadde lagt merke til mine kåte avkledningsblikk...He he.

 

      Når hun så ble skilt fra sin tørre byråkratmann, var jeg ikke sen om å prøve meg. Da jeg endelig slapp til, ble det helt vilt. Det forbudte og "småperverse" i situasjonen tente meg om mulig enda mer.                                                  På vaklende ben gikk hun foran meg opp trappa til soverommet. Synet av den deilige kjolerompa hennes ble for mye, fikk full tenning så jeg hev henne i armene og bar henne siste biten som en fjær. Hun skrattet og hvinte av fryd. Så hadde hun en tøysekommentar om meg og gamle kjerringer. Grådig og rått kysset jeg henne til svar. Jeg mumlet vel et eller annet innimellom klininga, at det skulle ikke være mye kjerring igjen når jeg er ferdig med deg  Vi mer eller mindre rev klærne av oss.  Husker jeg skalv sånn på hendene av kåthet at jeg fikk problem med å hekte av BH`en. Jeg var hennes første møte med  en viril yngre mann(av betydning) etter tørrpinnen, og jeg hadde en knallhard blodfylt og grov stålkuk  som hun ikke hadde vært i nærheten av å ha kjent. Jeg vil ikke virke skrytete men jeg måtte jobbe litt for å få hodeflensen forbi skam benet, responsen hennes når jeg kom helt inn og lå still og bare nøt fitta noen sekunder var helt enorm.  .... " Dette var noe annet enn gamlingen" sa jeg....... Hun greide å vidt å gurgle frem et "JAAAHH " ... innimellom klynking og stønn. Hun var så opphisset at hun klarte ikke å prate. En slags rallende/hvesende lyd, etterfulgt av et halvkvalt hyl.                                                                                                                                                                   Roterte litt smått først før jeg begynte å jokke, så når hun begynte å slappe av og bare nyte, ble hun helt gal.

       Jeg var så lei av å høre " Ååååhh vær forsiktig".... " Pass på"  .... " Du har gummi, sant "  Jeg hadde jo bare hatt jevnaldrende og yngre jenter. Her fikk jeg sprute å "herje" på som jeg ville uten å frykte for noe som helst. Vi hadde vel litt humor om akkurat det, " Kom igjen, nå skal jeg kjøre deg på tjukken " ( litt "wierd" da hennes to eldste barn var eldre enn meg ) og så med et brøl kjørte jeg "småtassene" mine i henne av full kraft . I øyeblikkets  altoppslukende nytelse var jeg døv og blind for alt annet, kom til meg selv av at hun illskrek inn i øret mitt.                              Jeg trengte jo ikke akkurat noe pause i mellom. De første 3 gangene slaknet jeg knapt, tror ikke jeg var ute av henne i det hele tatt. Hun nærmest melket pikken med det deilige fittedyret si, DET var dama si det.  Bare noen bevegelser, så stivna jeg igjen.

      Nytelseskrikene og grimasene hennes med lystfylte øyne, gjorde meg også kåtere. Intensiteten og nytelsen hos henne var voldsom, mangeårig undertrykt begjær og spenning  fikk utløp. Svenskene har et godt utrykk  -  kåtslag ,  det var vel noe sånt vi hadde begge to. Husker hun fikk tårer i øynene, og at sminken hennes begynte å flyte litt utover. Dette fikk henne til å se litt "horete" ut i mine øyne, deilig som faen. Det var bare så rått..... Glovarmt og intenst, forbudt og grisete. Helt hinsides alt jeg hadde opplevd av sex tidligere. Kontrastene til henne som litt "fin frue" som jeg husket henne som, kunne ikke vært større. Her lå hun som ei klynkende og svett, sprengkåt og sprellende ungjente med meg i hennes seng. All tanke om aldersforskjell var sudda ut. 

      Litt klein og rar stemning var det når jeg kledde på meg og skulle gå, det skal jeg innrømme. Men det var verdt det. Jeg måtte love 2 ting..... Å holde kjeft.... og å komme igjen.           Og begge deler holdt jeg....... Men vi måtte holde det topp hemmelig, og risken for å bli  oppdaget var stor. Vi bodde på et relativt lite sted, og det ville vært "sosialt selvmord" for oss begge hvis noen skjønte hva som foregikk . Men alt hemmelighetskremmeriet gjorde det veldig spennende.Vi fleipa litt om det og ... "Nå skulle den og den ha sett oss", alt mens vi pulte så det lukta svidd. I den mørke årstid gikk det ganske greit, litt verre når det ble lysere ute. Etterhvert flytta jeg til byen og det hele avtok.........

 

Når jeg fikk en sånn vellykket "debut" med eldre damer, var det bare det som gjaldt heretter. Så har du muligheten, så er det bare å kjøre på.  Som en kompis sier som har samme "svakheten" ..... Faen så mye god fitte de går glipp av, de som bare er opptatt av et pent tryne. 

Endret av hugleik
  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...