Gå til innhold

Skjerm til gaming, 2-3 k


Athlestone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du glemte freesync for AMD skjermkort.

 

Fant kun Samsung 24" 4K FreeSync LED U24E590D

Selv som gir mest for pengene,

 

Iiyama G-Master GB2788HS-B1 tror man ikke skal satse på utlands butikk som driver import.

Muligens de ikke følger norsk reklamasjonsrett.

 

synd ikke AOC G2460PF finnes på lager. Det er eneste skjermen som har fornuftig pris.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Du glemte freesync for AMD skjermkort.

 

Fant kun Samsung 24" 4K FreeSync LED U24E590D

Selv som gir mest for pengene,

 

Iiyama G-Master GB2788HS-B1 tror man ikke skal satse på utlands butikk som driver import.

Muligens de ikke følger norsk reklamasjonsrett.

 

synd ikke AOC G2460PF finnes på lager. Det er eneste skjermen som har fornuftig pris.

 

 

Ville gjerne ha 144hz, 4k blir litt mye for rx 480, som jeg skrev jeg skulle kjøpe..

Lenke til kommentar

BenQ Zowie XL2411

Er sikkert veldig god skjerm, men fargene er dårlig i starten, så du må regne med å stille de inn før du begynner spillingen. Desverre er vel dette uten gsync\freesync.

Veldig vanskelig å få tak i også, kun en butikk. Og ser ut som det er 4 på lager totalt på trondheim og oslo i digitalimpuls.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvis du vil ha så bra bilde som mulig så foreslår jeg å sikte på en skjerm med IPS eller VA panel. Fant en 24" 1080p skjerm med VA panel og 144hz (+ freesync som bonus) Den er Curved, sånn hvis du enten foretrekker eller hater det:P Med tanke på bildekvalitet så er det stort sett denne, eller dyrere skjermer.

https://www.prisguide.no/produkt/samsung-c24fg70-274648

 

Eventuelt så er det en billigere skjerm med 120hz IPS panel, ellers ganske lik samsungen, uten curved og uten freesync.

https://www.prisguide.no/produkt/asus-mx239h-176462

 

Hadde jeg bytta fra nvidia til amd så hadde jeg også kvitta meg med den dyrere, men blasse g-sync skjermen min og gått for samsungen selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...