Gå til innhold

Geforce experience problemer


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett plass å poste,men prøver allikevel. Geforce experience sier at programmet ikke kan optimalisere spillene mine siden prossessoren min ikke er kompatibel. I pcen står det et 1070 og en 6600k,så det er jo bare tull. Har prøvd å installere geforce experience på nytt, uten hell. Noen som vet hva grunnen kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er rett plass å poste,men prøver allikevel. Geforce experience sier at programmet ikke kan optimalisere spillene mine siden prossessoren min ikke er kompatibel. I pcen står det et 1070 og en 6600k,så det er jo bare tull. Har prøvd å installere geforce experience på nytt, uten hell. Noen som vet hva grunnen kan være?

 

Om det er en laptop er det sikkert derfor, jeg må nemlig laste alt av drivere etc manuelt på laptopen da GE ikke funker der, mens alt går automatisk på desktoppen.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om dette er rett plass å poste,men prøver allikevel. Geforce experience sier at programmet ikke kan optimalisere spillene mine siden prossessoren min ikke er kompatibel. I pcen står det et 1070 og en 6600k,så det er jo bare tull. Har prøvd å installere geforce experience på nytt, uten hell. Noen som vet hva grunnen kan være?

 

Om det er en laptop er det sikkert derfor, jeg må nemlig laste alt av drivere etc manuelt på laptopen da GE ikke funker der, mens alt går automatisk på desktoppen.

 

Neida, jeg kjører desktop jeg :)

 

Funksjonen er egentlig barre tull, spill spillene dine med dem innstilligene du selv liker.

Det er jeg helt enig i, er egt derfor jeg må fikse dette. Det har gjort noien optimaliseringsinstillinger på spill som gjør at steam ing-game overlayet scaler helt feil. Og ettersom hva jeg har funnet ut så må jeg inn på optimaliseringsinnstillingene for å fikse dette -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...