Gå til innhold

Jobb m/bachelor i Markedsføring/Logistikk


Fiffi

Anbefalte innlegg

Jeg har bachelor i Markedsføringsledelse med Logistikkledelse som fordypning. Fra BI Nydalen år 2014. 

 

Av relevant arbeidserfaring har jeg jobbet i ca 2 år i salgsbransjen som salgskonsulent. Hos et Telemarketing firma og hos et annet mer seriøst firma som er blandt Nordens største på betalingsløsninger. 

 

Men jeg begynner å bli lei av salg bl.a når man ikke har stabil lønn. Altså når fastlønna er månedlig og provisjon er kvartalsbasert. Jeg er lei det daglige presset og telefon som verktøy. Skjermtitting i mange timer blir også litt mye når man ikke blir utfordret på å være litt kreativ og tenke løsninger. Alt blir rutinert selvom det er mange forskjellige, spennende produkter å utvikle kompetanse innenfor. Jeg har jobbet i dette firmaet i 5 måneder, og både selskapet og jeg har investert mye tid i opplæring av produkter. Likevel ser jeg at selve salgsbransjen ikke er for meg. 

 

Hvilke yrker kan jeg med min utdannelse søke etter og som tilbyr god nok fastlønn og ingen provisjon? Samt at man gjerne ikke bruker telefon som arbeidsverktøy konstant. Noen som evt har valgt en helt annen vei uten å måtte studere på nytt i maaange år? 

 

 

Er åpen for alle forslag samt innspill i hva dere med nogenlunde lik utdannelsesbakgrunn jobber med.

 

Bor i Skedsmo kommune og jobber i Oslo, så dere vet hvor dette er geografisk hehe :) 

 

Med vennlig hilsen og godt nytt år! default_Happy.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...