Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Har ikke mye til Deskmod, men jeg bruker programmene Rainlendar og Rainmeter, måtte gjøre litt småtriks med Rainmeter for å få den til å vise de hardiskende jeg ville og gjorde greia helt gjennomsiktig ved å endre litt på grafikkfilene :) Er litt av ein ikon hore så jeg bruker ikke flere funskjoner (litt lite plass) :p

 

post-54720-1159888732_thumb.jpg

 

Hvis bildet ikke vises så er det enda en link her

http://home.no.net/kaysi/desktopvisetilhardware.gif

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Nå har jeg lenge hatt lyst til å gjøre en desktop mod her, og tenker på å begynne nå. Er det vanskelig? Hvilke programmer bruker dere? Noen som kan hjelpe meg med å få en start på prosessen?

6991818[/snapback]

 

Først og fremst, velg deg en visual style, som du finner en del av her, og kanskje noen her! Du må laste ned Uxtheme-patchen for å bruke stylen. Jeg selv bruker Samurize, Objectdock og Launchtab. Samurize kan være litt vanskelig å forstå noe av i starten (egen erfaring), men hvis du driver å fikler litt med det, finner du ut at det ikke er så vanskelig. Det går også an å laste ned ferdige configer til Samurize på samurize.com.

Vil anbefale deg å lese XP Desktop guiden for flere programmer du kan bruke! Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ganske pent Ungoliant.

Fonten på kanalene i tvconfigen passet veldig godt.

 

Hvis du hadde fått lov av "eieren" så kanskje du kunne fjerne logoen oppe til høyre, syntes ikke det passet.

Kanskje det ville vært en ide og spre infoen litt mere, men det er jo jævelig prakrisk med allt på et sted... *tenke høyt*

Lenke til kommentar
Lekkert, marius E. Enkelt og stilrent, the way i like it :wee:

6994153[/snapback]

 

Jeg får vondt inni meg når jeg ser windows-blå bakgrunner med masse ting spredt utover deskopen.

 

Deskopen min er hellige bytes. Alle filer havner i "Mine dokumenter --> Midlertidig mappe" :wee:

 

Redigert:

 

Skulle ha ordnet noen skins til WMP sånn at den sklir litt mer inn. :hmm:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...