Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Utrolig mange nice desktops her! Da denne tråden ble starta ble jeg inspirert til å modde min egen desktop. Fått mye hjelp i denne tråden. Takk alle sammen!

Men fikk (tror jeg) et problem med SimpleXP VS-en. Omtrent all skriften i venstre kolonne i mappevinduer, kontrollpanel er typisk notepad aktig. Like ikke helt det. Er det noen som vet hvordan jeg kan få endra på det?

HetrTiXc

post-104-1095011625_thumb.jpg

Endret av HetrTiXc
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men hvordan kan jeg vite hvilken font den krever? Og hva mer enn å legge den eventulle fonten i fontmappa må jeg gjøre?

Endret av HetrTiXc
Skrevet

Slik ser min ut: Mixbox

Bruker ObjectDoc, og noe IconPacker-ikoner som jeg ikke husker navnet på.

Bakgrunnen husker jeg ikke hvor jeg fant, men kan, om noen er intressert, laste den opp på photobucket.

Skrevet

Hva syns dere forresten om å ha visualization og knapper for winamp på desktop'en? Jeg har laget en løsning for det her, men vet ikke helt hva jeg syns:

tbone_desktop_3_test_small.jpg

Vet ikke om det noe vits i å ha det på desktop'en liksom.. knappene er lite funksjonelle i den forstand at man må til desktop'en for å kunne klikke på de, og visualization'en ser kanskje kul ut, men kan bli et litt "bråkete" moment å ha på desktop'en. Ikke vet jeg.. Lurer på om jeg kommer til å gå tilbake til å bare vise den vanlige infoen..

Skrevet

Så unektelig digg ut de greierne der...

Men er d noen som har lyst til å lage en mini Newbie guide til hvordan man styler skrivebordet slik? Er selv helt grønn og aner ikke hvor jeg skal begynne, hva jeg trenger og hvor jeg finner det...

Noen som kan hjelpe....

Skrevet
Ingen som har et TV-script for TV1000, TV3DK, TV3SE, TV3+ osv? Viasatkanalene med andre ord.

Har kikket rundt, og googlet litt, men fant ikke noe særlig som jeg kunne bruke. Bør helst være en txt-fil, slik at det blir lett å kombinere med de norske kanalene jeg har fra før.

Med fare for å gjenta meg selv, er det noen som har en tekstfil med de nevnte kanalene? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...