Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Kan det være denne fila. Den har blitt lastet opp tidligere i tråden. Nærmere sagt nederst på s 191. Kan noen egentlig si meg hva den gjør? Tror hvertfall det er det du leter etter pessimisten :)

5889972[/snapback]

hehe...ja den har jeg du :)

det er den patchen man bruker for å få skin, det jeg vil ha er det vista skinet som du og mr_razer bruker :)

5890021[/snapback]

Syns det funker bra med Windowsblinds jeg. Men hadde ikke gjort meg noe med det samme som du leter etter nei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan det være denne fila. Den har blitt lastet opp tidligere i tråden. Nærmere sagt nederst på s 191. Kan noen egentlig si meg hva den gjør? Tror hvertfall det er det du leter etter pessimisten :)

5889972[/snapback]

hehe...ja den har jeg du :)

det er den patchen man bruker for å få skin, det jeg vil ha er det vista skinet som du og mr_razer bruker :)

5890021[/snapback]

Syns det funker bra med Windowsblinds jeg. Men hadde ikke gjort meg noe med det samme som du leter etter nei..

5890032[/snapback]

jaja, takk for at du gidder å hjelpe vertfall...setter pris på det :)

Lenke til kommentar
men han må jo ha patchen får å få det til å funke? så da bruker han jo den patchen sammen med skin-motoren til xp
Vet dette blir flisespikkeri, men Du bruker ikke patchen til mer enn å åpne for usignerte VS, og har egentlig forsvinnende lite å gjøre med skinninga. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
men han må jo ha patchen får å få det til å funke? så da bruker han jo den patchen sammen med skin-motoren til xp
Vet dette blir flisespikkeri, men Du bruker ikke patchen til mer enn å åpne for usignerte VS, og har egentlig forsvinnende lite å gjøre med skinninga.

5891578[/snapback]

E gir meg! gidder ikke det her mer :tease:

Lenke til kommentar
Var kommet en god del sider siden sist.

 

Noen som har lyst til å svare på mine spørsmål ang. Samurize?

 

1. Hvordan kan man legge til ut- og innfart? Eksempelbilde

2. Hvordan kan man legge til en RSS-feed? Eksempelbilde

3. Så et veldig kult Vista-skin her, som kun var for WB. Noen som har funnet et lignende for VS? Kilde

 

Takk :)

5899219[/snapback]

samme her ang. nr 3 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...